Display-mainonta

MTVuutiset.fi on valintasi, jos etsit digikampanjallesi laajaa tavoittavuutta tai tarkkaa kohdennettavuutta turvallisessa mediaympäristössä. MTV:n display-mainonta tarjoaa monia erilaisia mainosmuotoja ostopolun eri vaiheisiin MTVuutiset.fi-sivustolla. Display-mainontaa voi ostaa sekä suoraostona että ohjelmallisesti.

Display-mainonta – mihin tarpeeseen?

Suuret mainosmuodot ja monipuoliset erikoisratkaisut sopivat hyvin näyttävään bränditekemiseen ja esimerkiksi lanseerauksiin. Pienet mainoskoot toimivat taktisissa ja muistuttavissa kampanjoissa. Myös mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on lukuisia. Sisältö-, alue-, demografia-, sekä käyttöön perustuvat kiinnostusdatakohdennukset vievät digiviestisi perille oikealle kohderyhmälle. Lisätietoja kohdennuksista löydät täältä.

Display-mainonta – ratkaisun vahvuudet

Kaikilla, näyttöpohjaisilla ja suoraan ostetuilla MTV:n display-kampanjoilla on 100 % näyttötakuu. Ohjelmallisesti ostettuna mainostajan etuna on MTVuutiset.fi:n korkeat viewabilityt. MTVuutiset.fin 1,7 miljoonaa viikkokävijää takaa laajan peiton kampanjalle, laadukkaassa ja turvallisessa mediaympäristössä.

Natiivimainonta

Natiivimainonnan ratkaisuissa asiakkaan oma tai toimittajan kirjoittama artikkeli- tai videosisältö saa luotettavan mediaympäristön MTVuutiset.fissä. Vaihtoehtoisesti MTV:n sivustolla voi olla myös vain nosto, joka linkittyy asiakkaan omaan kanavaan. Artikkelisisällöt ovat kohdistettavissa MTVuutiset.fin eri osioihin tai alueellisesti. Tutustu esimerkkeihin täällä.

Natiivimainonta – mihin tarpeeseen?

Natiivimainontaa voi käyttää moneen eri tarpeeseen. Kertomalla brändistä, sen tuotteista tai palveluista lukijalähtöisesti kasvatetaan brändin tunnettuutta, vahvistetaan haluttuja mielikuvia ja sitoutetaan kuluttajia brändiin. BtoB-toimialalla natiivimainontaa hyödynnetään myös asiajohtajuuden kasvattamiseen.

Natiivimainonnan vahvuudet

MTV:n natiiviartikkeleiden pitkät lukuajat (yli 2:40 minuuttia!) MTVUutiset.fissä yhdistävät lukijan asiakkaan tuottamaan kiinnostavaan sisältöön. Julkaistuja artikkeleita ei poisteta, joten vahvan hakusanalöydettävyyden avulla lukijat löytävät sisällön pariin pitkäjaksoisesti.

Testit, kilpailut ja pelit

Erilaiset testit, kilpailut ja pelit ovat sisältömarkkinoinnin ratkaisuja, joilla voit aktivoida ja vahvistaa kuluttajien suhdetta brändiisi.

Testit, kilpailut ja pelit – mihin tarpeeseen?

Kuluttajat voivat testata omaa tietämystään tietystä aiheesta tai osallistua esimerkiksi tuotteesi kehittämiseen. Voit testin tai kilpailun yhteydessä myös kysyä yhteystietoja ja kasvattaa siten markkinointilupien määrää jatkomarkkinointia varten. Tutustu esimerkkeihin täältä.

Testit, kilpailut ja pelit – vahvuudet

Viihdyttävien tai uutta tietoa tarjoavien nettitestien parissa kuluttaja viettää pitkän ajan brändin parissa. Testiryhmäratkaisu toimii erinomaisesti, kun halutaan saada aitoja kuluttajakommentteja ja käyttökokemuksia mainostajan tuotteista. Erilaisilla peleillä vastataan ihmisen luontaiseen tarpeeseen haastaa, kilpailla sekä viihdyttää ja palkita itseään. Mainostaja-asiakkaan tarjoamat palkinnot tuovat positiivista mielikuvaa osallistujille, mikä tuo brändiä läheisemmäksi sekä antaa hyvää mieltä pitkäksi aikaa.

REFERENSSIT & AJANKOHTAISTA

Olemme keränneet tähän ajankohtaista kerrottavaa digi-tuotteistuksestamme sekä case-esimerkkejä, minkälaisiin tavoitteisiin ratkaisuillamme on vastattu ja minkälaisia tuloksia asiakkaamme ovat saaneet.
DIGI
Rallitapahtuman aikaan ajoitettu IKH:n natiivimainonnan kokonaisuus sai kohderyhmässä innostuneen vastaanoton
Räätälöity natiivipeli teki kohderyhmälle tutuksi IKH:n ja Kalle Rovanperän yhteistyötä.
DIGI
Enemmän kohdennusvaihtoehtoja digikampanjoihin – tutustu MTV:n dataratkaisuihin
Uusin kumppanidata Global Data Resources tarjoaa paljon uusia kohdennusmahdollisuuksia.
DIGI
Ajankohtaista Brand Safetysta eli bränditurvallisuudesta MTV:n digikanavissa
MTV huolehtii siitä, että mainostajien brändit näkyvät turvallisen sisällön yhteydessä.
DIGI
Valitse sopiva sisältöyhteys digimainonnalle – Näin kontekstuaalinen kohdentaminen toimii
Mainosmateriaalin kohdentaminen tiettyyn sisältöteemaan vaikuttaa kampanjan onnistumiseen.
DIGI
Häikäisevä myynnin kasvu Bats-tuotevalikoimalle informatiivisella natiiviartikkelisarjalla
Lue, miten Bats-tuotevalikoimalle saatiin reipas myynnin kehitys natiiviartikkelisarjalla.
DIGI
Pelit ovat tehokas keino sitouttaa kuluttajia brändin ja tuotteiden pariin
Peleillä aktivoidaan osallistumaan ja kasvatetaan brändin parissa vietettyä aikaa.
DIGI
Bannerimainonnalla lisää bränditunnettuutta ja myyntiä poikkeusaikana – case Kauppahalli24
Kauppahalli24 lähti kasvattamaan bränditunnettuutta aluekohdennetuilla digikampanjoilla.