Display-mainonta

MTVuutiset.fi on valintasi, jos etsit digikampanjallesi laajaa tavoittavuutta tai tarkkaa kohdennettavuutta turvallisessa mediaympäristössä. MTV:n display-mainonta tarjoaa monia erilaisia mainosmuotoja ostopolun eri vaiheisiin MTVuutiset.fi-sivustolla. Display-mainontaa voi ostaa sekä suoraostona että ohjelmallisesti.

Display-mainonta – mihin tarpeeseen?

Suuret mainosmuodot ja monipuoliset erikoisratkaisut sopivat hyvin näyttävään bränditekemiseen ja esimerkiksi lanseerauksiin. Pienet mainoskoot toimivat taktisissa ja muistuttavissa kampanjoissa. Myös mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on lukuisia. Sisältö-, alue-, demografia-, sekä käyttöön perustuvat kiinnostusdatakohdennukset vievät digiviestisi perille oikealle kohderyhmälle. Lisätietoja kohdennuksista löydät täältä.

Display-mainonta – ratkaisun vahvuudet

Kaikilla, näyttöpohjaisilla ja suoraan ostetuilla MTV:n display-kampanjoilla on 100 % näyttötakuu. Ohjelmallisesti ostettuna mainostajan etuna on MTVuutiset.fi:n korkeat viewabilityt. MTVuutiset.fin 1,7 miljoonaa viikkokävijää takaa laajan peiton kampanjalle, laadukkaassa ja turvallisessa mediaympäristössä.

Natiivimainonta

Natiivimainonnan ratkaisuissa asiakkaan oma tai toimittajan kirjoittama artikkeli- tai videosisältö saa luotettavan mediaympäristön MTVuutiset.fissä. Vaihtoehtoisesti MTV:n sivustolla voi olla myös vain nosto, joka linkittyy asiakkaan omaan kanavaan. Artikkelisisällöt ovat kohdistettavissa MTVuutiset.fin eri osioihin tai alueellisesti. Tutustu esimerkkeihin täällä.

Natiivimainonta – mihin tarpeeseen?

Natiivimainontaa voi käyttää moneen eri tarpeeseen. Kertomalla brändistä, sen tuotteista tai palveluista lukijalähtöisesti kasvatetaan brändin tunnettuutta, vahvistetaan haluttuja mielikuvia ja sitoutetaan kuluttajia brändiin. BtoB-toimialalla natiivimainontaa hyödynnetään myös asiajohtajuuden kasvattamiseen.

Natiivimainonnan vahvuudet

MTV:n natiiviartikkeleiden pitkät lukuajat (yli 2:40 minuuttia!) MTVUutiset.fissä yhdistävät lukijan asiakkaan tuottamaan kiinnostavaan sisältöön. Julkaistuja artikkeleita ei poisteta, joten vahvan hakusanalöydettävyyden avulla lukijat löytävät sisällön pariin pitkäjaksoisesti.

REFERENSSIT & AJANKOHTAISTA

Olemme keränneet tähän ajankohtaista kerrottavaa digi-tuotteistuksestamme sekä case-esimerkkejä, minkälaisiin tavoitteisiin ratkaisuillamme on vastattu ja minkälaisia tuloksia asiakkaamme ovat saaneet.
DIGI
Rallitapahtuman aikaan ajoitettu IKH:n natiivimainonnan kokonaisuus sai kohderyhmässä innostuneen vastaanoton
Räätälöity natiivipeli teki kohderyhmälle tutuksi IKH:n ja Kalle Rovanperän yhteistyötä.
DIGI
Enemmän kohdennusvaihtoehtoja digikampanjoihin – tutustu MTV:n dataratkaisuihin
Uusin kumppanidata Global Data Resources tarjoaa paljon uusia kohdennusmahdollisuuksia.
DIGI
Ajankohtaista Brand Safetysta eli bränditurvallisuudesta MTV:n digikanavissa
MTV huolehtii siitä, että mainostajien brändit näkyvät turvallisen sisällön yhteydessä.
DIGI
Valitse sopiva sisältöyhteys digimainonnalle – Näin kontekstuaalinen kohdentaminen toimii
Mainosmateriaalin kohdentaminen tiettyyn sisältöteemaan vaikuttaa kampanjan onnistumiseen.
DIGI
Häikäisevä myynnin kasvu Bats-tuotevalikoimalle informatiivisella natiiviartikkelisarjalla
Lue, miten Bats-tuotevalikoimalle saatiin reipas myynnin kehitys natiiviartikkelisarjalla.
DIGI
Bannerimainonnalla lisää bränditunnettuutta ja myyntiä poikkeusaikana – case Kauppahalli24
Kauppahalli24 lähti kasvattamaan bränditunnettuutta aluekohdennetuilla digikampanjoilla.