MTVuutiset.fi on valintasi, jos etsit digikampanjallesi laajaa tavoittavuutta tai tarkkaa kohdennettavuutta turvallisessa mediaympäristössä. MTV:n display-mainonta tarjoaa monia erilaisia mainosmuotoja ostopolun eri vaiheisiin MTVuutiset.fi-sivustolla. Display-mainontaa voi ostaa sekä suoraostona että ohjelmallisesti.
Suuret mainosmuodot ja monipuoliset erikoisratkaisut sopivat hyvin näyttävään bränditekemiseen ja esimerkiksi lanseerauksiin. Pienet mainoskoot toimivat taktisissa ja muistuttavissa kampanjoissa. Myös mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on lukuisia. Sisältö-, alue-, demografia-, sekä käyttöön perustuvat kiinnostusdatakohdennukset vievät digiviestisi perille oikealle kohderyhmälle. Lisätietoja kohdennuksista löydät täältä.
Kaikilla, näyttöpohjaisilla ja suoraan ostetuilla MTV:n display-kampanjoilla on 100 % näyttötakuu. Ohjelmallisesti ostettuna mainostajan etuna on MTVuutiset.fi:n korkeat viewabilityt. MTVuutiset.fin 1,7 miljoonaa viikkokävijää takaa laajan peiton kampanjalle, laadukkaassa ja turvallisessa mediaympäristössä.
Natiivimainonnan ratkaisuissa asiakkaan oma tai toimittajan kirjoittama artikkeli- tai videosisältö saa luotettavan mediaympäristön MTVuutiset.fissä. Vaihtoehtoisesti MTV:n sivustolla voi olla myös vain nosto, joka linkittyy asiakkaan omaan kanavaan. Artikkelisisällöt ovat kohdistettavissa MTVuutiset.fin eri osioihin tai alueellisesti. Tutustu esimerkkeihin täällä.
Natiivimainontaa voi käyttää moneen eri tarpeeseen. Kertomalla brändistä, sen tuotteista tai palveluista lukijalähtöisesti kasvatetaan brändin tunnettuutta, vahvistetaan haluttuja mielikuvia ja sitoutetaan kuluttajia brändiin. BtoB-toimialalla natiivimainontaa hyödynnetään myös asiajohtajuuden kasvattamiseen.
MTV:n natiiviartikkeleiden pitkät lukuajat (yli 2:40 minuuttia!) MTVUutiset.fissä yhdistävät lukijan asiakkaan tuottamaan kiinnostavaan sisältöön. Julkaistuja artikkeleita ei poisteta, joten vahvan hakusanalöydettävyyden avulla lukijat löytävät sisällön pariin pitkäjaksoisesti.