MTV:n Total TV -ratkaisut sisältävät aina liikkuvaa kuvaa eli TV- tai videomainontaa eri muodoissaan. Joihinkin erikoisratkaisuihin sisältyy myös muitakin elementtejä kuten sosiaalista mediaa tai radiomainontaa. Tässä on vain osa ratkaisustamme, kysy mediamyynnistämme lisää!
Total TV tarkoittaa ratkaisua, jossa yhdistyvät kampanjat lineaari-TV:n ja suoratoistopalvelun puolella, esimerkiksi spottikampanja MTV3-kanavalla ja mtv-palvelussa.
Total TV tuo nopeasti laajaa tavoittavuutta ja vaikuttavaa näkyvyyttä laadukkaiden sisältöjen ympärillä sekä TV:ssä että suoratoistopalvelussa, joten sitä voi hyödyntää brändikampanjoissa, lanseerauksissa ja muissa ison tavoittavuuden markkinointitarpeissa.
Total TV -ratkaisussa yhdistyvät lineaari-tv:n ja digimainonnan parhaat puolet. Lineaari-tv:llä tavoitetaan isot yleisöt nopeasti ja kustannustehokkaasti, kasvatetaan myyntiä sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä, aktivoidaan vahvasti verkkoon.
Digitaalinen videomainonta mtv-palvelussa taas tarjoaa laadukasta kohdennusta pohjautuen kirjautumisdataan, mainosinventaaria laadukkaassa mediaympäristössä ja 100 % mainoksen loppuunkatselutakuulla, ja mtv-palvelusta tavoitetaan myös kotitaloudet ja nuoret kohderyhmät, jotka eivät katso lineaari-TV:tä.
Se ”perinteinen” tv-mainoskampanja, joka on suunnattu halutulle kohderyhmälle - tai koko Suomen kansalle - tietyn ajan sisällä. TV-spottikampanjaa voi ostaa esimerkiksi kohderyhmän mukaan tai sijoittaen tiettyihin ohjelmasisältöihin. Yhteen TV-spottikampanjaan voi kuulua useampi filmi.
TV-mainoskampanjalla voi vastata moneen eri markkinointitavoitteiseen. Sen avulla voidaan kasvattaa brändin tunnettuutta, myyntiä, lanseerata uutuuksia markkinoille ja aktivoida toimimaan.
TV-spottikampanjan erityinen vahvuus on tavoittaa laajat massat tai halutut kohderyhmät nopeasti. TV-mainosfilmissä yrityksen tarina, brändi ja mainosviesti heräävät eloon ja jättävät vahvan muistijäljen. TV-mainonta ohjaa tehokkaasti myös verkkoon, joten se toimii myös digitaalisille yrityksille erinomaisesti markkinointiviestinnän välineenä.
Video on ylivoimainen tarinankerronnan ja huomion herättämisen väline. Videomainonta mtv- ja MTVuutiset.fi -palveluissa näkyy aina turvallisessa ympäristössä (brand safety) ja aina laadukkaiden sisältöjen yhteydessä. MTV tarjoaa monipuoliset mainostuotteet sekä instream- että outstream -videoympäristöihin. Kaikilla instream-ratkaisuilla (MTV Video Premium / MTV Video Reach / MTV Uutiset Short) on loppuunkatselutakuu.
Videomainonnalla voidaan vastata moneen eri markkinointitavoitteiseen. Sen ehdoton vahvuus piilee liikkuvan kuvan voimassa, jonka avulla mainosviesti ja brändi heräävät eloon ja jättävät vahvan muistijäljen. Videokampanja toimii erinomaisesti esimerkiksi lanseerauksissa, brändin rakennuksessa ja kuluttajien aktivoinnissa. Digitaalinen mediaympäristö antaa videomainonnalle kuitenkin digimedian vahvuudet kuten mahdollisuuden tarkkaan kohdennettavuuteen ja suoraan aktivointiin ostoputkessa.
MTV:n videomainonnalla on loppuunkatselutakuu, mainontaa katsotaan keskittyneesti oman suosikkiohjelman yhteydessä, siinä kuuluu äänet ja se näkyy isosti. Videomainonnalla kasvatetaan myös tv-kampanjan tavoittavuutta erityisesti nuoremmissa kohderyhmissä.
Ohjelmasisältöön linkittyvä yhteistyö on todella monipuolinen ratkaisu, joka voidaan räätälöidä käsittämään perinteisestä tunnistenäkyvyydestä sisältöyhteistyöhön tai vieläkin laajemmaksi promootioyhteistyöksi kuluttajatilaisuuksineen tai kisa-aktivointeineen. Mukaan voi räätälöidä myös tv-spottikampanjaa tai sosiaalisen median näkyvyyttä.
Ohjelmayhteistyö räätälöidään aina asiakkaan tarpeita vastaavaksi ja keskiössä on aina asiakkaan tavoitteiden, brändin ja ohjelmasisällön linkittyminen yhteen.
Yhteistyön tuoman näkyvyyden lisäksi mainostajan viesti pääsee osaksi ohjelmasisällön tarinaa ja brändiä, lähemmäksi kohderyhmää. Mainoskatkoilla tapahtuvat aktivoinnit pitävät katsojia otteessaan ja mainostaja voi jopa tarjota jotain ”ekstraa” ohjelman fanelle syventäen asiakassuhdettaan.
RBS - kelluva ohjelmayhteistyö tarkoittaa näkyvyyttä MTV3-, AVA- ja Sub -kanavilla kohderyhmän tavoittavissa ohjelmissa yhteistyötunnistein, joten niiden huomioarvo on korkeampi kuin perinteisellä mainoksella. MTV valitsee yhteistyöhön sisältyvät ohjelmat.
RBS - kelluva ohjelmayhteistyö MTV3-, Sub-, ja AVA-kanavilla kasvattaa brändin tunnettuutta ja top-of-mindia sekä tukee myyntitavoitteita. Se sopii niin lanseerauksiin kuin pitkäkestoisempaan muistuttamiseen.
Kampanja pystytään suunnittelemaan sopivaksi kaikenkokoisille budjeteille, joten tunnettuuden kasvattaminen on kustannustehokasta ja helppoa.
Ratkaisu näyttävään kampanjointiin, jossa mainostajan viesti integroidaan viikon ajaksi kohderyhmä huomioiden joko AVAn tai Subin kanavailmeeseen, kontaktitakuulla tietenkin. Pakettiin voi lisätä myös some-promootiota ja mtv-palvelun tehoviikon, jolloin ratkaisu tavoittaa monimediallisesti.
Kanavailmeen haltuunotto tarjoaa erottuvaa näkyvyyttä ja suurta huomioarviota esimerkiksi lanseerauskampanjointiin. Kanavailmeessä asiakkaan viesti saa olla taktinen, koska se kuluttaa mainosaikaa.
Ratkaisu on ainutlaatuinen tapa päästä osaksi kanavan brändiä. Haltuunotto on näyttävä ja erottuva ratkaisu, joka parantaa mainostajan ja viestin muistamista ja top-of-mindia. Ratkaisu on myös mainostajan näkökulmasta vaivaton, sillä MTV vastaa aineiston tuotannosta.
Olemme keränneet tähän ajankohtaisia uutisia ratkaisuistamme sekä case-esimerkkejä, minkälaisiin tavoitteisiin MTV:n ratkaisuilla on vastattu ja minkälaisia tuloksia asiakkaamme ovat saaneet.
Elämystoimija SpeedPassion teki uuden myyntiennätyksensä tv-spottikampanjoinnilla F1:n yhteydessä
TV-spottikampanja F1-lähetyksissä kasvatti myyntiä 20 % edellisvuodesta.
Hybridi-TV tarjoaa kasvavan potentiaalin mainostajalle
Hybridi-TV yhdistää TV:n, netin ja somen parhaat puolet aktivoivaan kampanjointiin.
Stadin friidut tai Rovaniemen autoilijat – MTV Video Premium tavoittaa nyt myös kaupunkitasolla
MTV:n videomainonnan kohdennusvalikosta löytyy nyt myös 58 kaupunkia ja 42 kaupunginosaa.
”Jos tavoitteena tunnettuuden kasvattaminen, massamedia on siihen ehdoton” - Pohjola Vakuutuksen brändi tuotiin menestyksekkäästi takaisin markkinoille
Laajan tavoittavuuden lanseerausta jatkettiin Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmayhteistyöllä.
Wanhojen talojen tapahtumalle jättimäinen verkkosivulatausten kasvu
Kesätapahtuma sai räjähdysmäisen verkkoliikenteen kasvun paikallisella tv-mainonnalla.
TV-kampanja toi Saimaan elämysristeilyille sekä verkkokauppaan lisää kävijöitä kesäkauteen
VIP Cruise houkutteli oopperajuhlakävijät elämysristeilyille aluekampanjalla.