Total TV -ratkaisussa yhdistyy mainoskampanja sekä tv-kanavilla että MTV Katsomossa. Kokeile valmiiksi paketoitua ja helppoa MTV Total TV Vaivaton -ratkaisua tai suunnittele itse kampanjakokonaisuuden painotuksia MTV Total TV Muokattava -ratkaisulla.
Total TV tuo nopeasti laajaa tavoittavuutta ja vaikuttavaa näkyvyyttä laadukkaiden sisältöjen ympärillä sekä tv:ssä että MTV Katsomossa. Total TV -kampanjaa voi hyödyntää brändinrakennuksessa, lanseerauksissa ja muissa ison tavoittavuuden markkinointitarpeissa.
Total TV -ratkaisussa yhdistyvät tv-mainonnan ja videomainonnan parhaat puolet. Lineaari-tv:llä tavoitetaan isot yleisöt nopeasti ja kustannustehokkaasti, kasvatetaan myyntiä sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä ja aktivoidaan vahvasti verkkoon.
Videomainonta MTV Katsomossa taas tarjoaa laadukasta kohdennusta pohjautuen kirjautumisdataan, mainosinventaaria laadukkaassa mediaympäristössä ja 100 % mainoksen loppuunkatselutakuulla. MTV Katsomossa tavoitetaan myös kotitaloudet ja nuoret kohderyhmät, jotka eivät katso perinteisiä tv-kanavia.
Se ”perinteinen” tv-mainoskampanja, joka on suunnattu halutulle kohderyhmälle – tai koko Suomen kansalle – tietyn ajan sisällä. TV-spottikampanjaa voi ostaa esimerkiksi kohderyhmän mukaan tai sijoittaen tiettyihin ohjelmasisältöihin. Yhteen tv-spottikampanjaan voi kuulua useampi filmi.
TV-mainoskampanjalla voi vastata moneen eri markkinointitavoitteiseen. Sen avulla voidaan kasvattaa brändin tunnettuutta, myyntiä, lanseerata uutuuksia markkinoille ja aktivoida toimintaan.
TV-mainoskampanjan erityinen vahvuus on tavoittaa laajat massat tai halutut kohderyhmät nopeasti. TV-mainosfilmissä yrityksen tarina, brändi ja mainosviesti heräävät eloon ja jättävät vahvan muistijäljen. TV-mainonta ohjaa tehokkaasti myös verkkoon, joten se toimii myös digitaalisille yrityksille erinomaisesti markkinointiviestinnän välineenä.
Video on ylivoimainen tarinankerronnan ja huomion herättämisen väline. Videomainonta MTV Katsomossa ja MTVuutiset.fi-palvelussa näkyy aina turvallisessa ympäristössä (brand safety) ja aina laadukkaiden sisältöjen yhteydessä. MTV tarjoaa monipuoliset mainostuotteet sekä instream- että outstream -videoympäristöihin. Kaikilla instream-ratkaisuilla (MTV Video Premium / MTV Video Reach / MTV Uutiset Short) on loppuunkatselutakuu.
Videomainonnalla voidaan vastata moneen eri markkinointitavoitteiseen. Sen ehdoton vahvuus piilee liikkuvan kuvan voimassa, jonka avulla mainosviesti ja brändi heräävät eloon ja jättävät vahvan muistijäljen. Videokampanja toimii erinomaisesti esimerkiksi lanseerauksissa, brändin rakennuksessa ja kuluttajien aktivoinnissa. Digitaalinen mediaympäristö antaa videomainonnalle kuitenkin digimedian vahvuudet kuten mahdollisuuden tarkkaan kohdennettavuuteen ja suoraan aktivointiin ostoputkessa.
MTV:n videomainonnalla on loppuunkatselutakuu, mainontaa katsotaan keskittyneesti oman suosikkiohjelman yhteydessä, siinä kuuluu äänet ja se näkyy isosti. Videomainonnalla kasvatetaan myös tv-kampanjan tavoittavuutta erityisesti nuoremmissa kohderyhmissä.
Pause Ad on koko ruudun täyttävä staattinen mainoskuva, joka näytetään, kun käyttäjä keskeyttää MTV Katsomossa ohjelman katselun pause-painikkeella. Se on yksinkertainen, mutta erittäin tehokas mainosratkaisu MTV Katsomossa.
Pause Ad ohjaa suoraan verkkosivulle ja kasvattaa tehokkaasti verkkosivustokävijöiden m äärää ja konversioastetta. Pause Ad -ratkaisussa toimii taktinen, ohjaava viesti, jonka voi kohdistaa hyvinkin tarkasti eri kohderyhmille.
Pause Ad -mainoksen parissa vietetään pitkä aika, mikä tuo korkeat huomioarvot myös brändilliselle viestille. Pause Ad näkyy aina Premium-mainosympäristössä eikä muuta mainontaa ole ympärillä.
Ohjelmasisältöön linkittyvä yhteistyö on todella monipuolinen ratkaisu, joka voidaan räätälöidä käsittämään perinteisestä tunnistenäkyvyydestä sisältöyhteistyöhön tai vieläkin laajemmaksi promootioyhteistyöksi kuluttajatilaisuuksineen tai kisa-aktivointeineen. Mukaan voi räätälöidä myös tv-spottikampanjaa tai sosiaalisen median näkyvyyttä.
Ohjelmayhteistyö räätälöidään aina asiakkaan tarpeita vastaavaksi ja keskiössä on aina asiakkaan tavoitteiden, brändin ja ohjelmasisällön linkittyminen yhteen.
Yhteistyön tuoman näkyvyyden lisäksi mainostajan viesti pääsee osaksi ohjelmasisällön tarinaa ja brändiä, lähemmäksi kohderyhmää. Mainoskatkoilla tapahtuvat aktivoinnit pitävät katsojia otteessaan ja mainostaja voi jopa tarjota jotain ”ekstraa” ohjelman fanelle syventäen asiakassuhdettaan.
RBS – kelluva ohjelmayhteistyö tarkoittaa näkyvyyttä MTV3-, MTV Sub ja MTV AVA -kanavilla kohderyhmän tavoittavissa ohjelmissa yhteistyötunnistein, joten niiden huomioarvo on korkeampi kuin perinteisellä mainoksella. MTV valitsee yhteistyöhön sisältyvät ohjelmat.
RBS – kelluva ohjelmayhteistyö MTV3-, MTV Sub ja MTV AVA -kanavilla kasvattaa brändin tunnettuutta ja top-of-mindia sekä tukee myyntitavoitteita. Se sopii niin lanseerauksiin kuin pitkäkestoisempaan muistuttamiseen.
Kampanja pystytään suunnittelemaan sopivaksi kaikenkokoisille budjeteille, joten tunnettuuden kasvattaminen on kustannustehokasta ja helppoa.
Jos haluat mainostaa suomalaisille tutun ja tärkeän puheenaiheen, eli sään, yhteydessä, on se mahdollista Suomen tv-kanavilla vain MTV3:lla. MTV:n meteorologit ovat suomalaisten rakastamia, ja sää kiinnostaa suomalaisia vuoden jokaisena päivänä, ajankohdasta riippumatta.
Sää-yhteistyö sopii erinomaisesti esimerkiksi tunnettuuden kasvattamiseen, säähän, vuodenaikoihin tai sesonkeihin linkittyviin kausituotteisiin tai vaikkapa lanseerauksiin laadukkaan sisällön yhteydessä. Sää-yhteistyö on räätälöitävissä kahden viikon kampanjasta pidempään kumppanuuteen.
MTV3:n Sää-ohjelmat tavoittavat keskimäärin yli 2,1 miljoonaa suomalaista viikossa. MTV:n Sää-sisällöt ja -ohjelmat tarjoavat poikkeuksellisen hienon ja laajasti tavoittavan mainosympäristön.
MTV:n monikanavainen uutistarjonta tavoittaa suomalaiset milloin ja missä vain. Uutisympäristön haltuunotto on mahdollista räätälöidä asiakaskohtaisesti, ja se voi pitää sisällään monipuolisesti näkyvyyttä uutisympäristöissä niin MTV3-kanavalla kuin mtvuutiset.fissä ja MTV Katsomossa.
Yhteistyö MTV:n uutisympäristöissä tuo laajaa tavoittavuutta viikon tai pidemmän ajan kestävän kampanjan jokaisena päivänä. Tavoita Uutisympäristön haltuunotolla kaupallisesti ostovoimaiset kohderyhmät sekä muuten vähemmän tv:n katsovat kohderyhmät.
Uutisympäristön haltuunotto MTV:n kaikilla uutisalustoilla vie niin taktisen kuin brändillisenkin viestin luotettavasti perille. Uutisympäristön haltuunotossa mainonta huomataan ja se vaikuttaa suomalaisia puhuttelevan sisällön yhteydessä.
Fullscreen Split on kestoltaan vain 10 sekunnin erikoismainos, mutta sitäkin tehokkaampi aktivoimaan kuluttajia ostoon. Ratkaisussa ohjelmasisältö kutistuu vasempaan yläkulmaan, ja mainostajan Fullscreen Split -mainos ottaa haltuun lähes koko ruudun.
Fullscreen Split on tehokas ja erottuva mainosmuoto taktiseen, mutta myös brändilliseen viestimiseen. Fullscreen Split voi sisältää ostokehotuksen. Ratkaisu sopii top-of-mindin kasvattamiseen, muistijäljen luomiseen sekä kuluttajien aktivoimiseen.
Fullscreen Split -mainoksen vahvuus on sen suuressa huomioarvossa. Mainos esitetään ohjelman lopputekstien aikana, jolloin mainos saa korkeat katsojaluvut. Ratkaisu on myös mainostajan näkökulmasta vaivaton, sillä MTV vastaa aineiston tuotannosta.
Hybridi-tv yhdistää perinteisen television ja internetin parhaat ominaisuudet. Hybridi-tv-kotitalouksien määrä ja tavoittavuus kasvavat Suomessa koko ajan: palvelut näkyvät jo 1,3 miljoonassa tv-vastaanottimessa. Lue lisää Digitan sivuilta.
Hybridi-tv tarjoaa huomiota herättäviä mainosmuotoja, jotka mahdollistavat katsojan aktivoimisen kaukosäätimen avulla, esimerkiksi lataamaan applikaation, tilaamaan etukoodin tai yhteydenottopyynnön. Useissa kotimaisissa ohjelmissa katsojalla on mahdollisuus vaikuttaa ohjelman kulkuun hybridi-tv:n avulla. Ohjelmayhteistyöhön liittyvä aktivointisivu mahdollistaa brändinäkyvyyden palvelussa ja itse ohjelmassa sekä jälkikäteen suoramarkkinoinnin aktivoituneille katsojille.
Hybridi-tv yhdistää perinteisen television ja internetin parhaat ominaisuudet. Hybridi-tv-ratkaisut herättävät huomiota, aktivoivat ja mahdollistavat reaaliaikaisen vuorovaikutuksen katsojien kanssa.
Asiakasrahoitteinen ohjelma (AFP, Advertiser Funded Programme) on näyttävä vaihtoehto mainostajan erityisiin viestinnällisiin tarpeisiin. Mainostaja investoi MTV:n kanssa yhteisesti valitsemaan formaattiin tai kehitettävään ohjelmaan, joka sopii mainostajan viestin viejäksi.
Ohjelman ja sen tarinan avulla pystytään viestimään yritykselle ja brändille tärkeistä teemoista paljon vaikuttavammin kuin pelkällä mainoskampanjalla. Asiakasrahoitteisella ohjelmalla voidaan esimerkiksi vaikuttaa vahvasti brändimielikuviin, kasvattaa top-of-mindin osuutta tai kategorian kokonaiskysyntää markkinalla.
Asiakasrahoitteisen ohjelman erityisvahvuus on laaja, pitkäkestoinen ja luontainen sisältönäkyvyys.