Total TV -ratkaisut

MTV:n Total TV -ratkaisut sisältävät aina liikkuvaa kuvaa eli TV- tai videomainontaa eri muodoissaan. Joihinkin erikoisratkaisuihin sisältyy myös muitakin elementtejä kuten sosiaalista mediaa tai radiomainontaa. Tässä on vain osa ratkaisustamme, kysy mediamyynnistämme lisää!

Kanavailmeen haltuunotto

Kanavailmeen haltuunotto

Ratkaisu näyttävään kampanjointiin, jossa mainostajan viesti integroidaan viikon ajaksi kohderyhmä huomioiden joko AVAn tai Subin kanavailmeeseen, kontaktitakuulla tietenkin. Pakettiin voi lisätä myös some-promootiota ja mtv-palvelun tehoviikon, jolloin ratkaisu tavoittaa monimediallisesti.

Kanavailmeen haltuunotto - mihin tarpeeseen?

Kanavailmeen haltuunotto tarjoaa erottuvaa näkyvyyttä ja suurta huomioarviota esimerkiksi lanseerauskampanjointiin. Kanavailmeessä asiakkaan viesti saa olla taktinen, koska se kuluttaa mainosaikaa.

Kanavailmeen haltuunotto - ratkaisun vahvuudet

Ratkaisu on ainutlaatuinen tapa päästä osaksi kanavan brändiä. Haltuunotto on näyttävä ja erottuva ratkaisu, joka parantaa mainostajan ja viestin muistamista ja top-of-mindia. Ratkaisu on myös mainostajan näkökulmasta vaivaton, sillä MTV vastaa aineiston tuotannosta.

Ohjelmayhteistyö

Ohjelmayhteistyö

Ohjelmasisältöön linkittyvä yhteistyö on todella monipuolinen ratkaisu, joka voidaan räätälöidä käsittämään perinteisestä tunnistenäkyvyydestä sisältöyhteistyöhön tai vieläkin laajemmaksi promootioyhteistyöksi kuluttajatilaisuuksineen tai kisa-aktivointeineen. Mukaan voi räätälöidä myös tv-spottikampanjaa tai sosiaalisen median näkyvyyttä.

Ohjelmayhteistyö - mihin tarpeeseen?

Ohjelmayhteistyö räätälöidään aina asiakkaan tarpeita vastaavaksi ja keskiössä on aina asiakkaan tavoitteiden, brändin ja ohjelmasisällön linkittyminen yhteen.

Ohjelmayhteistyö - vahvuudet

Yhteistyön tuoman näkyvyyden lisäksi mainostajan viesti pääsee osaksi ohjelmasisällön tarinaa ja brändiä, lähemmäksi kohderyhmää. Mainoskatkoilla tapahtuvat aktivoinnit pitävät katsojia otteessaan ja mainostaja voi jopa tarjota jotain ”ekstraa” ohjelman fanelle syventäen asiakassuhdettaan.

RBS – kelluva ohjelmayhteistyö

RBS - kelluva ohjelmayhteistyö

RBS - kelluva ohjelmayhteistyö tarkoittaa näkyvyyttä MTV3-, AVA- ja Sub -kanavilla kohderyhmän tavoittavissa ohjelmissa yhteistyötunnistein, joten niiden huomioarvo on korkeampi kuin perinteisellä mainoksella. MTV valitsee yhteistyöhön sisältyvät ohjelmat.

RBS - mihin tarpeeseen?

RBS - kelluva ohjelmayhteistyö MTV3-, Sub-, ja AVA-kanavilla kasvattaa brändin tunnettuutta ja top-of-mindia sekä tukee myyntitavoitteita. Se sopii niin lanseerauksiin kuin pitkäkestoisempaan muistuttamiseen.

RBS - ratkaisun vahvuudet

Kampanja pystytään suunnittelemaan sopivaksi kaikenkokoisille budjeteille, joten tunnettuuden kasvattaminen on kustannustehokasta ja helppoa.

Videomainonta digitaalisissa kanavissa

Videomainonta

Video on ylivoimainen tarinankerronnan ja huomion herättämisen väline. Videomainonta mtv- ja MTVuutiset.fi -palveluissa näkyy aina turvallisessa ympäristössä (brand safety) ja aina laadukkaiden sisältöjen yhteydessä. MTV tarjoaa monipuoliset mainostuotteet sekä instream- että outstream -videoympäristöihin. Kaikilla instream-ratkaisuilla (MTV Video Premium / MTV Video Reach / MTV Uutiset Short) on loppuunkatselutakuu.

Videomainonta - mihin tarpeeseen?

Videomainonnalla voidaan vastata moneen eri markkinointitavoitteiseen. Sen ehdoton vahvuus piilee liikkuvan kuvan voimassa, jonka avulla mainosviesti ja brändi heräävät eloon ja jättävät vahvan muistijäljen. Videokampanja toimii erinomaisesti esimerkiksi lanseerauksissa, brändin rakennuksessa ja kuluttajien aktivoinnissa. Digitaalinen mediaympäristö antaa videomainonnalle kuitenkin digimedian vahvuudet kuten mahdollisuuden tarkkaan kohdennettavuuteen ja suoraan aktivointiin ostoputkessa.

Videomainonta - ratkaisun vahvuudet

MTV:n videomainonnalla on loppuunkatselutakuu, mainontaa katsotaan keskittyneesti oman suosikkiohjelman yhteydessä, siinä kuuluu äänet ja se näkyy isosti. Videomainonnalla kasvatetaan myös tv-kampanjan tavoittavuutta erityisesti nuoremmissa kohderyhmissä.

TV-spottimainonta

TV-spottimainonta

Se ”perinteinen” tv-mainoskampanja, joka on suunnattu halutulle kohderyhmälle - tai koko Suomen kansalle - tietyn ajan sisällä. TV-spottikampanjaa voi ostaa esimerkiksi kohderyhmän mukaan tai sijoittaen tiettyihin ohjelmasisältöihin. Yhteen TV-spottikampanjaan voi kuulua useampi filmi.

TV-spottimainonta - mihin tarpeeseen?

TV-mainoskampanjalla voi vastata moneen eri markkinointitavoitteiseen. Sen avulla voidaan kasvattaa brändin tunnettuutta, myyntiä, lanseerata uutuuksia markkinoille ja aktivoida toimimaan.

TV-spottimainonta - ratkaisun vahvuudet

TV-spottikampanjan erityinen vahvuus on tavoittaa laajat massat tai halutut kohderyhmät nopeasti. TV-mainosfilmissä yrityksen tarina, brändi ja mainosviesti heräävät eloon ja jättävät vahvan muistijäljen. TV-mainonta ohjaa tehokkaasti myös verkkoon, joten se toimii myös digitaalisille yrityksille erinomaisesti markkinointiviestinnän välineenä.

Total TV -mainonta

Total TV -kampanja

Total TV tarkoittaa ratkaisua, jossa yhdistyvät kampanjat lineaari-TV:n ja suoratoistopalvelun puolella, esimerkiksi spottikampanja MTV3-kanavalla ja mtv-palvelussa.

Total TV - mihin tarpeeseen?

Total TV tuo nopeasti laajaa tavoittavuutta ja vaikuttavaa näkyvyyttä laadukkaiden sisältöjen ympärillä sekä TV:ssä että suoratoistopalvelussa, joten sitä voi hyödyntää brändikampanjoissa, lanseerauksissa ja muissa ison tavoittavuuden markkinointitarpeissa.

Total TV - ratkaisun vahvuudet

Total TV -ratkaisussa yhdistyvät lineaari-tv:n ja digimainonnan parhaat puolet. Lineaari-tv:llä tavoitetaan isot yleisöt nopeasti ja kustannustehokkaasti, kasvatetaan myyntiä sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä, aktivoidaan vahvasti verkkoon. Digitaalinen videomainonta mtv-palvelussa taas tarjoaa laadukasta kohdennusta pohjautuen kirjautumisdataan, mainosinventaaria laadukkaassa mediaympäristössä ja 100 % mainoksen loppuunkatselutakuulla, ja mtv-palvelusta tavoitetaan myös kotitaloudet ja nuoret kohderyhmät, jotka eivät katso lineaari-TV:tä.

REFERENSSIT & AJANKOHTAISTA

Olemme keränneet tähän ajankohtaisia uutisia ratkaisuistamme sekä case-esimerkkejä, minkälaisiin tavoitteisiin MTV:n ratkaisuilla on vastattu ja minkälaisia tuloksia asiakkaamme ovat saaneet.

Ota yhteyttä-loma

MTV Oy

Ilmalankatu 2

00033 MTV

Puhelinvaihde

010 300 300

Tietoa yhtiöstäAbout MTVKäyttöehdot

Copyright MTV 2020