KATSO VIDEO:
”Tunnettuuden rakentaminen on kaikista tärkein asia uudella markkinalla."
Erikokoisia kasvuyrityksiä yhdistää tahto kasvaa: kasvun hakeminen uusista kohderyhmistä tai rohkea suuntaaminen uusille markkinoille ulkomaille. Kasvustudiossa pääsemme kuulemaan, mikä on markkinoinnin rooli kasvuyritysten tavoitteiden saavuttamisessa, ja miten suomalainen lastenvaateyritys Reima hakee kasvua ulkomailta.
MTV:n kaupallisen johtajan Sauli Asikaisen vieraana Kasvuryhmän toimitusjohtaja Heli Hytönen sekä Reiman Global Content Manager Noora Tavares. Kasvustudio on tuotettu yhteistyössä ammattikorkeakoulu Haaga-Helian kanssa. Jakson kuvakäsittelyssä on hyödynnetty tekoälyä.
MTV:n Kasvustudiossa keskustellaan asiantuntijoiden ja vaikuttajien kanssa siitä, miten markkinoinnilla ja mainonnalla luodaan kasvua. Katso puolituntiset Kasvustudio-jaksot ja löydä näkökulmia, tutkimusta ja vinkkejä siihen, miten jokainen yritys voi löytää oman polkunsa kohti kasvua.