TOTAL TV
Strand Properties -kiinteistönvälitysyrityksen strategiana on tavoitella pitkäaikaista kasvua – ja tässä tv-mainonnalla on keskeinen rooli
Strand Propertiesin lanseeraus Suomen markkinalle varmistettiin mainostamalla MTV:llä.
TOTAL TV
S-ryhmän ja MTV:n Suomalainen menestysresepti -ohjelma tarjoaa uusille tuoteideoille kiihdytyskaistan kauppojen hyllyille
Kilpailun voittaneet tuotteet ovat nousseet joka kaudella myydyimpien tuotteiden kärkeen.
TOTAL TV
Itä-Suomen LVI-palvelun Kasvupaketti-kampanja herätti huomiota ja lisäsi tarjouspyyntöjä
Kasvupaketit toivat Itä-Suomen LVI-palvelulle uskottavuutta, huomiota ja tarjouspyyntöjä.

MTV Kasvukeissit

Laajan tavoittavuuden markkinointia, jolla on luotu vaikuttavaa kasvua.
TOTAL TV
Pyöräliike Ajopyörä kasvatti työmatkapyörien myyntiään 60 % MTV:n Kasvupaketti-kampanjan vauhdittamana
Ajopyörän kumppani Mainostoimisto 4D loi kampanjasta ns. avaimet käteen -ratkaisun.
TOTAL TV
Salpakierto Oy tiedotti kotitalouksille muuttuvista jätehuoltopalveluista MTV:n Kasvupaketti-kampanjalla
Kasvupaketti-kampanja toi kotitalouksille tärkeän asian esille ja lisäsi yhteydenottoja.
DIGI
Rallitapahtuman aikaan ajoitettu IKH:n natiivimainonnan kokonaisuus sai kohderyhmässä innostuneen vastaanoton
Räätälöity natiivipeli teki kohderyhmälle tutuksi IKH:n ja Kalle Rovanperän yhteistyötä.
TOTAL TV
Yhteistyö Huippumalli haussa -ohjelmassa vahvisti muodin verkkokauppa Zalandon vakiintunutta brändiä
Kansainväliselle brändille on tärkeää tavoittaa kuluttajat myös lokaaleilla kampanjoilla.
TOTAL TV
Brändeille juuri sopivaa näkyvyyttä: Näin Stockmann, Nescafé ja IKEA hyödyntävät Muodin huipulle -ohjelmayhteistyökumppanuutta
Ohjelmayhteistyö taipuu monenlaiseen näkyvyyteen eri liiketoiminta-alueet huomioiden.
TOTAL TV
Luotettava mediaympäristö tuo luotettavuutta myös brändille – Apomera.fi-verkkokaupalle tunnettuutta alueellisella tv-toistolla
Luotettavuus syntyy tunnettuudesta, ja tunnettuutta saavutetaan kampanjatoistoilla.
TOTAL TV
MIELI ry:lle huima kasvu tunnettuudessa – koskettava kampanja vetosi suomalaisiin
Pidetty kampanja aktivoi suuren yleisön harkitsemaan MIELI ry:tä lahjoituskohteeksi.
TOTAL TV
Samsungin uusi puhelinmalli valssasi koko kansan tietoisuuteen Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmayhteistyöllä
Ilmiöohjelmayhteistyöllä saatiin häikäisevät lisätehot tv-spottimainonnan rinnalle.
TOTAL TV
Korona-kevään luova idea räjäytti myynnin kasvuun ja valittiin vuoden tapahtumaksi – Atria Wilhelm järjesti Unelmien MM-kisat MTV:n kanavilla
Unelmien MM-kisat -ohjelmasarja tavoitti keväällä 2020 lähes 1,2 miljoonaa suomalaista.
DIGI
Häikäisevä myynnin kasvu Bats-tuotevalikoimalle informatiivisella natiiviartikkelisarjalla
Lue, miten Bats-tuotevalikoimalle saatiin reipas myynnin kehitys natiiviartikkelisarjalla.
TOTAL TV
Aitoasunnot halusi erottautua mökkikaupan asiantuntijana – tv-kampanjasta tuttu kiinteistövälittäjä kiinnosti asiakasmäärät kasvuun
Aitoasunnot on erottautunut kilpailijoista markkinoimalla tv:ssä printin sijaan.
TOTAL TV
”Jos tavoitteena tunnettuuden kasvattaminen, massamedia on siihen ehdoton” - Pohjola Vakuutuksen brändi tuotiin menestyksekkäästi takaisin markkinoille
Laajan tavoittavuuden lanseerausta jatkettiin Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmayhteistyöllä.