KATSO KESKUSTELU:
”Pelkkä huomaaminen ei riitä, vaan markkinoinnin tehtävä on saada jokin muutos kuluttajassa aikaan.”
Mainostaja, investoitko sinä mainontaan, jota ei huomata eikä kuluteta? MTV:n Insight Manager Nina Eriksson ja mediatoimisto OMD Finlandin Senior Advisor Teemu Suutari pureutuvat markkinalla puhututtavaan aiheeseen eli mainonnan huomaamiseen eri media-alustoilla. Mitä huomaamisella oikein tarkoitetaan? Mitä eri asioita tulee ottaa huomioon mainonnan suunnittelussa ja mediavalinnoissa, jotta mainonta huomataan ja että se vaikuttaa halutulla tavalla?
MTV:n Kasvustudiossa keskustellaan asiantuntijoiden ja vaikuttajien kanssa siitä, miten markkinoinnilla ja mainonnalla luodaan kasvua. Katso puolituntiset Kasvustudio-jaksot ja löydä näkökulmia, tutkimusta ja vinkkejä siihen, miten jokainen yritys voi löytää oman polkunsa kohti kasvua. Kasvustudio on tuotettu yhteistyössä ammattikorkeakoulu Haaga-Helian kanssa.