Kasvustudio: Näin markkinointi valjastetaan luomaan kasvua käytännössä – vieraana Ossi Ahto

KASVUSTUDIO

|

( PÄIVITETTY 03.04.2024 )

26.03.2024

KATSO KESKUSTELU:

Miksi näen tämän?

Et ole antanut lupaa evästeille joita tarvitaan etsimäsi sisällön esittämiseen.

Hyväksy Sosiaalinen media, jotta näet sisällön.


Katso video YouTubessa >>

”Tuntemattomia brändejä hyvin harva meistä ostaa.”

Markkinoinnilla on tutkitusti vaikutusta liiketoimintaan. Markkinoinnilla voidaan tähdätä koko ostajapotentiaalin laajaan tavoittamiseen, asiakasmäärän kasvattamiseen sekä brändin tunnettuuden vahvistamiseen. Ne ovatkin kolme tärkeintä kasvun ajuria. Mikä näistä ajureista on paras valinta ohjastamaan juuri omaa yritystä kohti kasvua? Minkälaiset olettamukset omasta brändistä tai sen kohderyhmästä voivat toimia jopa kasvun esteenä?
Kasvustudiossa MTV:n kaupallinen johtaja Sauli Asikainen sekä markkinoinnin strategi ja vaikuttaja Ossi Ahto keskustelevat kasvun ajureista, ja miten valjastaa markkinointi luomaan kasvua käytännössä. Kasvustudio on tuotettu yhteistyössä ammattikorkeakoulu Haaga-Helian kanssa. Mikä Kasvustudio?
MTV:n Kasvustudiossa keskustellaan asiantuntijoiden ja vaikuttajien kanssa siitä, miten markkinoinnilla ja mainonnalla luodaan kasvua. Katso puolituntiset Kasvustudio-jaksot ja löydä näkökulmia, tutkimusta ja vinkkejä siihen, miten jokainen yritys voi löytää oman polkunsa kohti kasvua.