KATSO KESKUSTELU:
”Brändin pitää palvella sekä kuluttajaa että yrityksen strategiaa.”
Vahvasta brändistä on tutkitusti hyötyä liiketoiminnalle. Brändin rakennuksessa ei kuitenkaan ole pikakaistaa menestykseen; miten saada sekä kuluttajat että yritysjohto sitoutumaan brändiin tänään ja tulevaisuudessa?
Kasvustudiossa MTV:n kaupallinen johtaja Sauli Asikainen ja Valion brändijohtaja Taimi Renvall pureutuvat brändiin ja sen eri vaiheisiin. Keskustelua herättävät niin uuden brändin lanseeraus, vakiintuneen brändin markkina-aseman ylläpito kuin brändiuudistuksen tarpeet ja riskit. Kasvustudio on tuotettu yhteistyössä ammattikorkeakoulu Haaga-Helian kanssa.
MTV:n Kasvustudiossa keskustellaan asiantuntijoiden ja vaikuttajien kanssa siitä, miten markkinoinnilla ja mainonnalla luodaan kasvua. Katso puolituntiset Kasvustudio-jaksot ja löydä näkökulmia, tutkimusta ja vinkkejä siihen, miten jokainen yritys voi löytää oman polkunsa kohti kasvua.