MTV:n Kasvupäivässä kuullaan huippupuhujien näkemyksiä muutoksenhallintaan ja tarjoillaan inspiraatiota kasvun johtamiseen – ilmoittaudu mukaan

TAPAHTUMA

|

( PÄIVITETTY 12.06.2024 )

05.06.2024

MTV järjestää toistamiseen suositun Kasvupäivä-yritystilaisuuden 12.9.2024. Tämän vuoden Kasvupäivä käsittelee kasvun johtamista muuttuvassa maailmassa: miten johtaa yritystä muutoksessa säilyttäen samalla selkeän suunnan ja kasvunäkymät? Kasvupäivästä löydät uusia ajatuksia ja ideoita oman työsi tueksi riippumatta siitä, oletko kokenut johtaja tai vasta aloittanut urasi markkinoinnin parissa.
Ilmoittaudu mukaan maksuttomaan virtuaalitilaisuuteen, josta ei tule tallennetta. Voit seurata koko tilaisuutta tai katsoa sinua kiinnostavat puheenvuorot.

Kasvupäivä 2024 tarjoilee eväitä muutoksenhallintaan

Kasvupäivän puheenvuorot ja keskustelut tarjoavat eväitä muutoksenhallintaan ja kestävän kasvun rakentamiseen informaatiotulvan ja muuttuvan maailman keskellä.
MTV haluaa olla asiakkailleen vaikuttavan markkinoinnin kumppani ja auttaa luomaan kestävää kasvua. Päättäjät ja johtajat miettivät päivittäin, miten johtaa yritystä kiihtyvässä muutoksessa säilyttäen samalla selkeän suunnan ja kasvunäkymät. Tähän pureudumme syksyn Kasvupäivässä”, taustoittaa MTV:n kaupallinen johtaja Sauli Asikainen.
Ensimmäinen Kasvupäivä viime vuonna sai todella hyvät arvosanat ja kiittävää palautetta vierailtamme. Virtuaalitilaisuuden sisältö piti osallistujat hienosti linjoilla loppuun asti eli selvästi tällaiselle inspiroivalle kasvun johtamisen ”päivälle” on kysyntää. Tulevaan tapahtumaan olemme jälleen koonneet kattauksen tutkimusta, näkemystä ja inspiraatiota johtamisen tueksi muuttuvassa maailmassa. Kasvupäivän keynote-puheenvuorot ja keskustelut tulevat antamaan eväitä muutoksenhallintaan sekä kestävän kasvun rakentamiseen”, kommentoi tilaisuuden vastaava tuottaja, B2B-markkinointipäällikkö Mona Vikstedt MTV:ltä.

Tutustu Kasvupäivän keynote-puhujiin

Carl Driesener on tunnettu markkinointitieteilijä, joka työskentelee Ehrenberg-Bass-instituutissa keskittyen merkittäviin brändipääoma- ja markkinatutkimusprojekteihin eri toimialoilla. Mikä on olennaista brändin menestykselle jatkuvasti muuttuvassa maailmassa, huomioon ottaen esim. teknologian, yhteiskunnan ja globalisaation tuomat haasteet?
Steven van Bellegheimiä pidetään laajalti yhtenä maailman johtavista ajattelijoista asiakaskokemuksen alalla. Van Bellegheim johdattelee pohtimaan, miten hyödyntää asiakaskeskeisyyttä muutoksessa. Miten yritykset voivat keskittymällä asiakaskeskeisyyteen erottua markkinassa ja jatkuvasti muuttuvassa maailmassa?
Sofie Lindblom on ruotsalainen innovaatiojohtaja ja yrittäjä, joka on saanut tunnustusta vaikuttavasta työstään mm. innovaation ja muutoksen saralla. Lindblom avartaa ajattelumme siihen, mitä oppeja voimme soveltaa muutoksenhallintaan luonnon sitkeimmiltä olennoilta, vesikarhuilta.
Mona Moisala on aivotutkimuksesta väitellyt psykologian tohtori. Moisala alustaa päivän aiheen äärelle ja virittää yleisön aivot oikealle taajuudelle: omistetaan hetki aivojen hyvinvoinnille muutoksen ja kasvun keskellä.
Keynote-puheenvuorojen lisäksi Kasvupäivässä kuullaan nimekkäiden hallitusammattilaisten paneelikeskustelu, josta kerromme myöhemmin lisää.
Tervetuloa kuulemaan, miten johtaa yritystä muutoksessa säilyttäen samalla selkeän suunnan ja kasvunäkymät. Ilmoittaudu maksuttomaan virtuaalitilaisuuteen!