MTV julkaisee lokakuussa uuden MTV Katsomo -suoratoistopalvelun. MTV:n nykyisten suoratoistopalveluiden, MTV Katsomon ja C Moren, sisällöt muuttavat uuteen palveluun. Uusi MTV Katsomo tarjoaa ennennäkemättömän monipuolisen kattauksen sisältöjä viihteestä draamaan, uutisista realitysarjoihin ja urheiluun. Uutta MTV Katsomoa voi käyttää jatkossakin maksutta, mutta myös maksullisten tilaustuotteiden kautta.
Suomen johtava kaupallinen tv-yhtiö MTV uudistaa suoratoistopalveluitaan. Helmikuussa suoratoistopalvelu C Moren liiketoiminta siirtyi Telia Finlandilta MTV:lle. Nyt MTV yhdistää kaikki MTV Katsomon ja C Moren sisällöt kokonaan uudelle alustalle. Palvelun nimenä on tuttu ja kotimainen MTV Katsomo.
Lokakuun 10. päivä julkaistava uusi MTV Katsomo kerää kaikki MTV:n sisällöt yhteen osoitteeseen. Uusi palvelu tarjoilee laajan kattauksen laatusisältöjä ja genrejä aina urheilusta viihteeseen, draamasta uutis- ja ajankohtaisohjelmiin sekä realitysarjoihin.
”Uusi MTV Katsomo on koko Suomen kokoinen katsomo. Tuomme kaikki rakastetut sisältömme nyt yhteen palveluun, yhteen osoitteeseen ja yhden kirjautumisen taakse. Yhtenäistämme myös brändejämme osaksi tuttua MTV-brändiperhettä. MTV:n suoratoistopalvelujen katselu on ollut tänä vuonna upeassa kasvussa ja tämä strateginen muutos mahdollistaa meille kasvun jatkumisen”, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Johannes Leppänen.
Uusi MTV Katsomo palvelee jatkossakin mainostaja-asiakkaita sekä laajalla tavoittavuudella että kohdennetuilla ratkaisuilla
Uudesta MTV Katsomosta on jatkossakin katsottavissa maksutta laaja kattaus MTV:n sisältöjä, kuten MTV3:n, MTV Subin ja MTV Avan ohjelmia.
Eturivin paikan koko MTV:n sisältötarjontaan takaa MTV Katsomo+ -tilaus. MTV Katsomo+ -tilaajat näkevät MTV:n ohjelmia myös ennakkoon, aiemmin C More -alkuperäissarjoina tunnetut MTV-alkuperäissarjat sekä kansainvälisen draaman ja realityn.
MTV Katsomo+ on hankittavissa joko ilman mainoksia tai edullisemmin sisältäen myös mainontaa. Tilaukseen voi yhdistää myös MTV:n vahvan urheilutarjonnan, mukaan lukien kotimaisen Liigan.
”Uusi MTV Katsomo mahdollistaa katsojille entistä monipuolisempia ja joustavampia tapoja katsella MTV:n sisältöjä – sekä mainoksilla että ilman. Mainostaja-asiakkaitamme uusi MTV Katsomo palvelee sekä laajalla tavoittavuudella että kohdennetuilla ratkaisuilla. MTV:ltä löytyy Suomen tavoittavin Total TV -tuote, eli lineaari-TV- ja videomainonnan yhdistävä mainostuote, joka vahvistuu uuden MTV Katsomon myötä entisestään", kuvaa Johannes Leppänen.
”MTV Katsomo on premium-mainosympäristö kaikille videokampanjoille valtakunnallisesti ja alueellisesti. Mediaympäristö on laadukasta ja bränditurvallista MTV:n huippusisältöä. MTV Katsomossa videomainos näkyy koko ruudulta ja äänet päällä, ja mainostaja-asiakkaamme maksavat vain loppuunkatsotuista mainoksista. MTV Katsomossa mainonta saa korkean huomioarvon, jolla on tutkitusti yhteys mainonnan vaikuttavuuteen”, kertoo MTV:n kaupallinen johtaja Sauli Asikainen.
Poimintoja uuden MTV Katsomon sisältötarjonnasta:
MTV-alkuperäissarjat: mm. lokakuussa julkaistava suursarja Estonia, Maria Kallio, Onnela, Poromafia, Sunnuntailounas, Musta valo, Rantabaari, Hautalehto, Aallonmurtaja
Urheilua: mm. Liiga, Mestis, MM-ralli, Mestarien liiga, La Liga, Serie A, Timanttiliiga, NFL
Pohjoismaisia ja kansainvälisiä draamasarjoja ja elokuvia: mm. Murha Helsingörissä, Maria Wern, Top Dog, Beck-elokuvat, valikoima Walter Presents -kokonaisuuden eurooppalaisia laatusarjoja
Hayu-realitysarjat ja Britbox-brittidraama
MTV:n viihdeohjelmat: mm. Tanssii Tähtien Kanssa, Ensitreffit alttarilla, Masked Singer Suomi, Maajussille morsian. Useat ohjelmat ennakkoon MTV Katsomo+ -tilauksella.
Uutis- ja ajankohtaisohjelmat
C More -asiakkaat siirtyvät uuteen palveluun syksyn aikana, suoraan asiakkaille ilmoitettavan aikataulun mukaisesti. Uudistuksen myötä myös C Moren maksukanavat saavat uudet nimet. Uuden MTV Katsomon tuotteistus löytyy
täältä.