Vuonna 2023 olemme nähneet rinnakkain
voimakasta kasvua sekä MTV:n lineaari-tv:n katselussa että sisältöjen kulutuksessa suoratoistopalvelussa MTV Katsomossa. Yhdessä nämä kaksi isoa trendiä luovat pohjan asiakkaidemme kasvun ajuriksi vuodelle 2024: Total TV yhdistää tv-mainonnan ja videomainonnan voimat yhteen.
MTV:n Total TV:n tavoittavuus ja huomioarvo ovat vertaansa vailla – myös nuorissa kohderyhmissä. Total TV
tuottaa tutkitusti eniten kasvua ja tehostaa kampanjan vaikuttavuutta myös online-medioissa.
Suuntaviivat vuoteen 2024
MTV
yhdisti lokakuussa kaikki MTV Katsomon ja C Moren sisällöt kokonaan uudelle alustalle. Palvelun nimenä on tuttu ja kotimainen MTV Katsomo. Mainostaja-asiakkaitamme uusi MTV Katsomo palvelee sekä laajalla tavoittavuudella että kohdennetuilla ratkaisuilla.
MTV:ltä löytyvät Suomen tavoittavimmat Total TV -tuotteet, jotka vahvistuvat uuden MTV Katsomon myötä entisestään. MTV:n Total TV -tuotteisiin on valmiiksi paketoituna kanavavalikostamme MTV3, MTV Sub, MTV Ava ja MTV Katsomon Video Premium.
Tavoittavien lineaarikanavien lisäksi MTV Total TV -tuotteissa videomainonta esitetään MTV Katsomon laadukkaiden pitkien ja lyhyiden sisältöjen yhteydessä pre- ja midrolleina. Kyseessä on vaikuttava mainosympäristö ja uuden MTV Katsomon myötä videomainonnan rooli on MTV Total TV -tuotteissamme yhä tärkeämmässä roolissa. Pakettiostamisen kautta myös hintaetu on merkittävä MTV Video Premiumissa.
Vuonna 2023 lanseeratut lineaari- ja videomainontaa sisältävät Total TV -paketit
MTV Total TV Vaivaton ja
MTV Total TV Muokattava ovat saaneet hyvän vastaanoton markkinalla. Myös vuonna 2024 MTV Total TV Vaivaton ja MTV Total TV Muokattava -paketit ovat asiakkaillemme kustannustehokkain tapa tavoittaa omat kohderyhmät MTV:n kanavilla.
Tutustu MTV Total TV -paketteihimme >>Lineaari-tv-mainonnan kysynnän ollessa korkealla tasolla asiakkailtamme ja kumppaneiltamme vaaditaan entistä kauaskantoisempaa suunnittelua ja kampanjoiden varaamista vuonna 2024. Suunnittelun helpottamiseksi yksinkertaistamme ja harmonisoimme kohderyhmävalikkoa.
TV-spottimainonnan hinnat nousevat hyvin maltillisesti (kanavaostamisen kohderyhmäkaupan bruttohinnan muutos, keskiarvo +3,4 %). Kausi-indeksimuutoksilla on keskimäärin +4 %:n hintavaikutus.
Tutustu >>Digimainonnan puolella hintoihin ei ole tulossa muutoksia vuodelle 2024, ja myös kausi-indeksiviikot poistuvat.
Tutustu >>