MTV:n mediamyynti on saanut vahvistusta syksyyn uusista pöllöjengiläisistä

NIMITYS

|

( PÄIVITETTY 27.09.2022 )

13.09.2022

Ulla Grönfors-Sarkalahti, Krista Alvarez-Valkeapää, Anni Järvinen. Kuvasta puuttuu Jani Kuivasaari.

Syksy on jo lähtenyt vauhdikkaaseen nousukiitoon Pöllölaakson kaupallisessa organisaatiossa. Menoon mukaan on saatu jälleen muutama tuore tekijä vahvistamaan pöllön lentoa – tutustu heihin alta!

Anni Järvinen, Client Manager
Tärkein tehtäväni asiakkuuspäällikkönä on ymmärtää nimettyjen asiakkaideni liiketoiminnan ja markkinoinnin haasteita sekä tavoitteita ja pyrkiä ratkaisemaan näitä parhaalla mahdollisella tavalla luoden arvoa asiakkaalle. Avain onnistumiseen on tiiviissä yhteistyössä niin sisäisesti kuin asiakkaan ja heidän sidosryhmiensä kanssa.
Mikä on ollut tähän mennessä parasta MTV:llä työskentelyssä?
”Ehdottomasti ihanat kollegat, jotka ovat ottaneet vastaan lämmöllä. On huippua tehdä töitä inspiroivien ihmisten kanssa, jotka nauttivat siitä mitä tekevät, ovat oman alansa huippuammattilaisia ja jakavat mielellään osaamistaan myös muille.”
Mistä MTV:n syksyn sisällöstä olet eniten innoissasi ja miksi muidenkin olisi hyvä ryhtyä seuraamaan sitä?
”Minua kiinnostaa ihan hurjasti tarinat ihmisten taustalla: mikä on tehnyt heistä juuri heidät. Siksi odotan innolla Vuoroin vieraissa, Maria Veitola -ohjelmaa (olen myös Yökylässä-fani). Jos siis ihanat keskustelut ja tieto siitä, mitä ihmisten julkisuuskuvan takana on, kiehtovat myös sinua niin tässä sarja just sulle!”
Jani Kuivasaari, Client Manager
Asiakkuuspäällikkönä tähtäimeni on löytää yhdessä asiakkaideni kanssa se vaikuttavin mediaratkaisu, jolla saavutamme heidän markkinoinnilliset tavoitteensa.
Millaisesta taustasta tulet, ja mistä supervoimastasi arvelet olevan erityistä etua pöllöjengissä?
Viimeiset reilu kuusi vuotta olen ollut tiiviisti tekemisissä digitaalisen mainonnan ja datan myynnin parissa Schibsted Medialla sekä Postilla. Uskonkin että digi- ja datasupervoimani tuovat lisäarvoa Pöllöjengiin rennon ja positiivisen luonteeni lisäksi. Illan hämärtyessä todellinen supervoimani tulee esiin: elokuvanörttiys. ”I’m gonna make him an offer he can’t refuse!"
Mistä MTV:n syksyn sisällöstä olet eniten innoissasi ja miksi muidenkin olisi hyvä ryhtyä seuraamaan sitä?
Masked Singer Suomi ehdottomasti. Huikea show lisättynä omiin täysin vääriin arvauksiin tuo mukavasti rentoutta ja naurua kotisohvalle. Pienenä täkynä kehottaisin kaikkia rohkeasti siirtymään MTV Katsomoon ja avaamaan The Harlinsin. Se ei satu; yllätyin itsekin!”
Krista Alvarez-Valkeapää, Creative Strategist
Työssäni luovana strategina pääsen löytämään asiakkaillemme luovia media- ja erikoisratkaisuja MTV:n upeiden sisältöjen parista.
Millaisesta taustasta tulet, ja mistä supervoimastasi arvelet olevan erityistä etua pöllöjengissä?
Taustani on media-/markkinointialan korkeakoulusta eli markkinointitoimisto Dagmarista, jossa pääsin yhdentoista vuoden ajan työskentelemään useassa mielenkiintoisessa roolissa. Supervoimani on utelias ja avoin mieli, josta on hyötyä asiantuntijan roolissa."
Mistä MTV:n syksyn sisällöstä olet eniten innoissasi ja miksi muidenkin olisi hyvä ryhtyä seuraamaan sitä?
Eniten odotin Ensitreffit alttarilla -ohjelmaa, joka on kestosuosikkini. Vahva suositus tälle, etenkin yhdessä puolison kanssa, koska ohjelma tarjoilee ilmaisen, koko syksyn kestävän pariterapian!”
Ulla Grönfors-Sarkalahti, Commercial Producer
Olen kaupallinen tuottaja Luovat sisältöratkaisut -tiimissä. Tehtäväni on tuotteistaa ja toteuttaa kaupallisia ratkaisuja MTV:n ohjelmissa.
Millaisesta taustasta tulet, ja mistä supervoimastasi arvelet olevan erityistä etua pöllöjengissä?
Palasin äitiyslomalta, ja puolentoista vuoden aikana olen kehittänyt lehmänhermoja, josta on erityisen paljon hyötyä työssäni. Bravuurini on myös sadan asian tekeminen yhtä aikaa, ja tätä taitoa tarvitaan projektien menestyksekkäässä läpiviennissä."
Mikä mediamarkkinoinnin maailmassa sinua kiehtoo ja inspiroi eniten?
Kukapa ei TRP-lukuja rakastaisi, mutta lisäksi sisällöt saavat minut saa syttymään. Mikä olisikaan parempaa kuin saada tehdä työtä itseään kiinnostavan sisällön parissa ja keksiä siihen uusia kaupallisia mahdollisuuksia. Yksikään päivä ei oikeasti ole samanlainen!”