Pitkin talvea ja kevättä on uusia siipipareja ilmestynyt Pöllölaakson kaupalliseen organisaatioon parveilemaan, ja entuudestaan tutuille tekijöillekin on pöyhäisty pesästä tuoreita toimenkuvia ja tehtäviä. Tutustu kuulumisiimme tarkemmin!
Mediamyynti
Emilia Aralehto, Tommi Satama, Heta Maunula, Emilia Lindholm
Emilia Aralehto, Client Manager
Asiakkuuspäällikkönä tarjoan nimetyille asiakkaille Maikkarin ratkaisuja spottimainonnasta natiiviin pyrkien niiden avulla ratkaisemaan asiakkaan liiketoiminnallisia haasteita.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Suurmestari, Masked Singer, kympin uutiset ja Tulosruutu!"
Tommi Satama, Client Manager
Toimenkuvaani kuuluu asiakkaiden auttaminen markkinointitarpeissa sekä parhaiden ideoiden löytäminen heille. Oma työ onnistuu vain läheisellä yhteistyöllä muiden sisäisten sidosryhmien kanssa.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Ilman muuta Masked Singer sekä MasterChef."
Heta Maunula, Client Director
Palvelen parhaan kykyni mukaan suuria asiakkaitamme. Pyrin ylläpitämään luottamuksellista suhdetta heihin, sekä löytämään niin asiakkaan kuin MTV:nkin liiketoimintaa tukevia ratkaisuja markkinoinnin haasteissa.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Kansainvälinen reality on parasta rentoutumista – Real Housewives of Dubaita en malttaisi odottaa, kuten en myöskään uutta Love Island UK:n kautta! Koko perheen kanssa kokoonnutaan katsomaan Lego Mastersia sekä Masked Singeriä."
Emilia Lindholm, Client Manager
Toimenkuvani on auttaa asiakkaita omien tavoitteidensa saavuttamisessa, sekä kokonaisvaltainen ratkaisumyynti.
Mikä on ollut tähän mennessä parasta MTV:llä työskentelyssä?
"Ehdottomasti työtoverit ja pöllöhenki.”
Creative Media Solutions
Sari Raitio, Juha Västi, Minttu Paju, Matilda Viteli, Veera Jokinen
Mediakumppanuuksien syventämiseen ja lisäarvon tuottamiseen on kasattu uusi tiimi, Creative Media Solutions. Tiimi koostuu luovista strategeista ja mediastrategeista, jotka suunnittelevat ja luovat yhdessä myynnin ja sidosryhmien kanssa luovia konsepteja ja kokonaisuuksia ratkaisemaan MTV:n asiakkaiden markkinoinnillisia tavoitteita. Creative Media Solutions tuo suunnittelupöytiin dataan perustuvaa media-asiantuntijuutta sekä näkemyksiä ja inspiraatiota asiakkaille. Tiimin nokkamiehenä toimii hersyvä Juha Västi.
Sari Raitio, Creative Strategist
Vastaan isojen asiakkaidemme luovista media- ja erikoisratkaisuista. Suunnittelen uusia ja innovatiivisia asiakaslähtöisiä kokonaisuuksia hyödyntäen koko MTV:n portfoliota.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Ehdottomasti MM-lätkä sekä Laulu rakkaudelle; molemmissa saa elää täysillä mukana. Perheen kanssa ollaan hurahdettu Lego Masters -ohjelmiin ja katsottu sekä Suomi- että kv-versiot, ja tottakai rakenneltu paljon legoilla."
Juha Västi, Head of Creative Media Solutions
Tehtäväni on varmistaa, että tiimilläni on parhaat mahdollisuudet ja edellytykset onnistua työssään. Osallistun myös luovaan ideointiin ja strategiseen suunnitteluun, jossa ratkotaan asiakkaiden liiketoiminnallisia haasteita liittyen kasvuun ja markkinointiin. Pohjalaisesta hulluudesta on tässä työtehtävässä etua!
Mikä mediamarkkinoinnin maailmassa sinua kiehtoo ja inspiroi eniten?
"Muutos, luovuus ja haasteet. Muutos edellyttää ketterää reagointia, jossa luovuudesta on valtava hyöty. Mielenkiintoinen haaste on myös MTV:n kehittäminen niin, että se on tulevaisuudenkin muuttuvassa mediaympäristössä relevantti toimija kumppaneilemme."
Minttu Paju, Creative Strategist
Työskentelen luovana strategina asiantuntijan roolissa, asiakasvastaavien apuna ja tukena luovien mediaratkaisujen parissa.
Mikä on ollut tähän mennessä parasta MTV:llä työskentelyssä?
"Parasta MTV:llä työskentelyssä ovat olleet ihmiset, joiden kanssa tehdä tätä työtä: omat kollegat ja yhteistyökumppanit. Maikkarin sisällöt, ihmiset ja kiehtova historia ovat asioita, jotka tekevät minusta onnellisen Pöllön <3"
Matilda Viteli, Total TV Strategist
Pyörin paljon eri datojen parissa ja autan yhdessä asiakasvastaavien kanssa asiakkaitamme ratkaisemaan haasteitaan rakentamalla kokonaisvaltaisia ratkaisuja MTV:n portfoliosta.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Syksystä toiseen löydän itseni rakkausmoodista Ensitreffit alttarilla -parien suhdekäänteitä analysoidessa!"
Veera Jokinen, Digital Strategist
Digistrategina työskentelen kaikkien MTV:n digipalveluiden ja -tuotteiden kanssa, ja tuonkin digiportfoliostamme tarjolle sellaiset ratkaisut ja elementit, jotka parhaiten vastaavat asiakkaan tavoitteisiin tai haasteisiin. Pidän myös asiakkaat ja ostajat ajan tasalla MTV:n digituotekehityksen ja -palvelukehityksen uusimmista tuulista ja mahdollisuuksista.
Mikä mediamarkkinoinnin maailmassa sinua kiehtoo ja inspiroi eniten?
"Jatkuva muutos ja kehitys sekä arvaamattomuus. Varsinkin digitaalisella puolella kehitys on huimaa etkä voi koskaan tietää tarkalleen mitä lähitulevaisuudessa on vastassa. Mediamarkkinoinnin ala vetää myös puoleensa erittäin inspiroivia ammattilaisia ja niiden ympäröimänä saan itsekin työpäiväni viettää."
Commercial Production
Juha Mellin, Mia Kantakoski
Juha Mellin, Commercial Producer
Vastaan Maikkarin urheilusisältöjen ja ohjelmien kaupallistamisesta erikoisratkaisutiimissä yhteistyössä strategien, myyjien, urheilutoimituksen sekä tuotannon kanssa.
Mikä on ollut tähän mennessä parasta MTV:llä työskentelyssä?
"Parasta on ollut tutustua todella mukaviin ja ammattitaitoisiin työkavereihin, joilta on saanut lyhyessä ajassa paljon tietoa ja oppia sekä se, että olen päässyt itsekin jakamaan osaamistani."
Mia Kantakoski, Commercial Producer
Kaupallisena tuottajana saan tehdä monen eri ammattilaisen kanssa töitä, ideoida MTV:n hienojen sisältöjen pohjalta kaupallisia ratkaisuja ja olla osana ratkaisemassa mainostaja-asiakkaiden tarpeita.
Mikä on ollut tähän mennessä parasta MTV:llä työskentelyssä?
"Pöllölaakson paluumuuttajana iloiset kohtaamiset, tunne että on palannut kotiin. Iloinen ja rento työilmapiiri naurunremakoineen!"
Product and Price
Tea Hynynen, Carla Miettinen
Tea Hynynen, Head of Product and Price
Olen tiiminvetäjänä tiimissä, jonka vastuulla on MTV:n laajan lineaari- ja digitaalisen tuotevalikoiman tuotteistus ja hinnoittelu sekä ohjelmallinen mainonta. Ideoimme myös uusia kaupallisia ratkaisuja.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Seuraan tällä hetkellä The Harlinseja – se on koukuttava! Kestosuosikkejani ovat Ensitreffit alttarilla, Grand Designs ja Unelma-asunto auringon alla. Ja vielä pitää mainita kevään uutuus Taxi Driver, joka pitää tiiviisti otteessaan."
Carla Miettinen, Digital Product Manager
Toimenkuvaani kuuluvat uusien digituotteiden muodostaminen, kohdennukset sekä hinnoittelu.
Mikä on ollut tähän mennessä parasta MTV:llä työskentelyssä?
"Parasta on ollut tähän mennessä lämmin ja ystävällinen ilmapiiri sekä vahva asiantuntijuus kollegoissa. Mahtavaa kuulua #pöllöjengiin!"
Mediasuunnittelu
Jan Vikström, Arla Koskinen, Merika Koskinen, Riina Karjalainen
Jan Vikström, Media Planner
Media Plannerin tehtävässä suunnittelen niin tv-, AVOD-, display- kuin outstream -kampanjoitakin.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Elokuvat sekä uutis- ja urheilulähetykset."
Arla Koskinen, Video Planner
Työhöni kuuluu mm. mainoskampanjoiden suunnittelu ja buukkaaminen sekä mainosmateriaalien käsittely ja ajo-ohjeistaminen. Olen päivittäin yhteydessä niin sisäisten (mm. myynti, laskutus ja tv-suunnittelu) kuin ulkoistenkin (mediatoimistot ja suora-asiakkaat) sidosryhmien kanssa.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Tällä hetkellä The Harlins. Sarjassa on ihanan positiivinen meininki ja se on kevyttä katseltavaa, joten sen pariin on mukava uppoutua kiireisen päivän jälkeen. Sarjan ainut miinus on, että se aiheuttaa mieletöntä matkakuumetta!"
Merika Koskinen, Video Planner
Työskentelen kampanjasuunnittelutiimissä Video Plannerina, vastuualueinani tv- ja instream-videokampanjat nimettyjen asiakkuuksien osalta.
Mikä on ollut tähän mennessä parasta MTV:llä työskentelyssä?
"Ihmiset ja loistava yhteishenki! Etäaikana työpaikkaa vaihtaessa on ottanut toki hieman aikaa päästä jyvälle siitä kuuluisasta Pöllöjengin hengestä, mutta rajoitusten poistuttua se on todellakin osoittautunut maineensa veroiseksi!"
Riina Karjalainen, Video Planner
MTV:llä tehtävänäni on laaja-alainen kampanjasuunnittelu ja huolinta niin suoratoistopalvelun, banneri- kuin tv-mainonnankin saralla. Ei taida löytyä kanavaa talosta, jonka parissa en olisi puuhannut!
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Pitkäaikainen suosikkini on Ensitreffit alttarilla. On ihanaa seurata kuinka osallistujat löytävät rakkauden; samaa toivoisi kaikille."
Tv-suunnittelu
Kari Lehtinen, Emma Luukkonen. Kuvasta puuttuu Teemu Perksalo.
Kari Lehtinen, Planning Specialist
Vastaan osana tv-suunnittelutiimiä mainoshuolinnasta ja lähetyslistojen toteuttamisesta. Varmistan, että asiakkaiden kampanjat onnistuvat ja että katsojakokemus on mahdollisimman miellyttävä.
Mitä kanavia tai alustoja sekä sisältöjä kuuluu mediapäivääsi?
"Vapaa-ajalla pääosin MTV, Sub ja MTV Katsomo; oikeastaan kaikki mobiililaitteella kulutettuna."
Emma Luukkonen, Planning Specialist
Työskentelen tv-suunnittelutiimissä ja päivittäisiin tehtäviimme tiimissä kuuluu playlistojen julkaisu kaikille MTV:n kanaville. Tämän lisäksi puuhailen perehdytysten, ongelmanratkaisun ja uusien työtapojen kehittämisen parissa.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Suurmestari. Jos siihen koskaan kaivataan kilpailijoita, niin sähköpostini on auki!"
Teemu Perksalo, Short Term Planning Trainee
Toimin harjoittelijana tv-suunnittelutiimissä, jossa teen playlistojen suunnittelua, mainonnan optimointia ja omamarkkinointia.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Ehdottomasti kympin uutiset!"
...ja vielä yksi untuvikko Inventory Forecasting -tiimistä:
Ina Häkkä, Business Analyst
Olen vastuussa siitä, että liiketoiminnan kannalta oleellinen data päätyy helposti hyödynnettävässä ja ymmärrettävässä muodossa liiketoiminnan käyttöön PowerBI-raporttien kautta. Olen siis mukana mahdollistamassa tiedolla johtamisen kehittämistä MTV:llä.
Omat suosikkisi MTV:n sisällöistä?
"Beverly Hillsin täydelliset naiset on sopivan koukuttavaa aivot narikkaan -viihdettä nollaamaan ylikierroksilla raksuttavat ajatukset!"