Valjasta 2022 kasvun vuodeksi – MTV:n hinnat ensi vuodelle

MAINOSTAMINEN

|

( PÄIVITETTY 14.06.2023 )

20.10.2021

Yhteiskunnan avautuessa ja talousnäkymien kirkastuessa moni yritys suunnittelee tälläkin hetkellä markkinoinnin suuntaviivoja ja toimenpiteitä vuodelle 2022. Vahvistaakseen asiakkaidensa kasvua markkinoinnin voimin ja tukeakseen ensi vuoden konkreettista suunnittelua on MTV julkistanut tulevan vuoden hintansa jo tässä vaiheessa syksyä.

Suuntaviivat vuoteen 2022

MTV:n vuoden 2022 hinnoittelu pysyy vuoden 2021 tasolla. Tällä haluamme varmistaa, että ensi vuoden suunnittelu olisi mahdollisimman helppoa asiakkaillemme ja mediatoimistoille.
Kannustamme asiakkaitamme hyödyntämään MTV:n Total TV -kokonaisuutta ja ottamaan mukaan kampanjoihin aktivoivaa videomainontaa. Kävijäennätyksiään rikkova ja alati kasvava MTV Katsomo tuo tv-kampanjoihin lisää tavoittavuutta, kohdistettavuutta ja tehokkuutta.
TV- ja videokampanjan yhdistelmä eli Total TV -mainonta vahvistaa brändiä ja kasvattaa myyntiä pitkäkestoisesti, mutta tuo tutkitusti myös suurimman osan mediamainonnan tuottamasta lyhyen aikavälin lisämyynnistä Suomessa*.
Voit tutustua MTV:n Total TV -mainonnan hintoihin täällä sekä digimainonnan hinnastoihin täällä.

Valitse MTV kasvun kumppaniksi: Tutkitusti 15 % tuottavampi kuin kilpailijat

MTV on läpinäkyvä, luotettava ja laadukas kumppani niin mainostaja-asiakkaille kuin mediatoimistoille. Tarjoamme laajimman tavoittavuuden kaupallisista tv-kanavista ja olemme ainoa toimija, joka on kasvattanut katseluaan jo kolmatta vuotta putkeen**. MTV:n rooli laajan tavoittavuuden ja peiton rakentajana korostuu entisestään niin tv:n kuin digin puolella.
Toteutimme Dagmarin kanssa Suomen laajimman ekonometrisen mallinnuksen ja analyysin, miten eri mainosmediat vauhdittavat yritysten kasvua Suomessa. Tutkimus selvitti, että MTV:llä tavoitettu kontakti tuo 15 % enemmän myyntiä verrattuna muihin kaupallisiin tv-toimijoihin*.
Tähän vaikuttavat muun muassa MTV:n laaja tavoittavuus, ostovoimainen yleisö sekä laadukas mediaympäristö. Tutustu tutkimuksen päälöydöksiin tai lataa markkinoinnin suunnittelun tueksi ilmainen yhteenveto tutkimuksesta täällä.
Valjastetaan vuosi 2022 kasvun vuodeksi – yhdessä!
* Lähde: Ekonometristen mallinnusten meta-analyysi Suomessa. Toteuttaja: Dagmar Oy. Mallinuksessa mukana 59 brändiä, 95 mallinnusta, 200 miljoonaa mediaeuroa, kampanjadata vuosilta 2016-2020. Lyhyt aikaväli 0-3 kk. **Lähde: Finnpanel TV-mittaritutkimus. Kaupallinen katseluosuus yhtiöittäin prime-time; 4+.