Yrittäjä! Kasvata myyntiä helposti ja tehokkaasti

MTV ALUEMYYNTI

|

( PÄIVITETTY 04.08.2021 )

26.05.2020

MTV tarjoaa monipuoliset aluemainonnan mahdollisuudet kasvattaa yrityksesi tunnettuutta ja myyntiä. Haluamme auttaa sinua tavoittamaan asiakkaasi ja saavuttamaan tavoitteesi helposti, tehokkaasti ja edullisesti. 

ALUEELLINEN TV-MAINONTA

MTV3-kanavalla tavoitat uudet ja nykyiset asiakkaasi Suomen suosituimpien ohjelmien mainoskatkoilla. Tee yrityksesi tunnetuksi, kasvata uutta asiakaskuntaa ja myyntiä tehokkaasti tv-mainonnalla.

  • Voit ostaa tv-mainontaa kohderyhmäkaupalla, jossa mainoksesi sijoitetaan MTV3-kanavalle niin, että se tavoittaa mahdollisimman tehokkaasti haluamasi kohderyhmän.

  • TV-mainontaa voi ostaa myös ohjelmaostamisella, jolloin mainoksesi sijoitetaan haluamasi ohjelman mainoskatkoille.

ALUEELLINEN DIGIMAINONTA

MTV:n alueellisella digimainonnalla aktivoit uusia asiakkaita verkkosivuillesi tai vaikka lataamaan tarjouskirjeesi.

  • Videomainonnalla mtv-palvelussa kasvatat yrityksesi tunnettuutta.

  • Voit hyödyntää tv-mainostasi myös mtv-palvelussa, sillä mainoksessa on äänet päällä ja sitä ei voi ohittaa. Videomainoksesi katsotaan siis loppuun saakka 100 % takuulla!

  • MTV Video Premium -videomainonta on kohdistettavissa myös kaupunkitasolla.

  • Uutissivustomme MTVUutiset.fi tavoittaa uutistennälkäiset paikkakuntasi asiakkaat mobiilissa juuri ennen ostoshetkeä.

KATSO KAMPANJAN* HINTA ALUEELLASI

ALUE
HINTA
Koko Suomi
23 083€
Uusimaa
11 080€
Pirkanmaa
3924€
Varsinais-Suomi
3001€
Päijät-Häme
1662€
Kymenlaakso
1616€
Keski-Suomi
1962€
Oulu
2354€
Kainuu
923€
Pohjois-Savo
1847€
Pohjois-Karjala
1500€
Pohjanmaa
2192€
Keski-Pohjanmaa
1385€
Etelä-Savo
1270€
Etelä-Karjala
1270€
Satakunta
1500€
Meri-Lappi
923€
Lappi
1270€

Hinnat ovat nettohintoja.

*Esimerkkikampanja:

  • kahden viikon kampanja MTV3-kanavalla

  • 85 % kampanjasta ajetaan prime-timessa eli parhaaseen katseluaikaan

  • 15 % ajetaan off-primessa

  • kohderyhmänä 25−64-vuotiaat

  • 150 TRP**

  • mainosspotin kesto 5 s.

**TRP= Target Rating Point, joka tarkoittaa mainoskatkojen keskikatsojamäärien summaa valitussa kohderyhmässä. Sama asia kuin kontakti, mutta ilmaistuna suhdelukuna.

Ota yhteyttä aluemyyntiin