Valitse tavoittavin, vaikuttavin ja siksi tuottavin media. MTV toteutti Suomen laajimman tutkimuksen siitä, miten eri mainosmediat vauhdittavat yritysten kasvua Suomessa. Tutkimus todensi, että MTV:llä tavoitettu kontakti tuo 15 % enemmän myyntiä verrattuna muihin kaupallisiin tv-toimijoihin. Miksi MTV vaikuttaa enemmän myyntiin kuin muut?
Markkinoiden laajin tavoittavuus
MTV:llä on korkein kaupallinen katseluosuus sekä korkein päivä- ja viikkotavoittavuus. MTV on kasvattanut katseluosuuttaan 15-64-vuotiaissa jo kolmatta vuotta putkeen!
Ostovoimaisin – ja ostohaluisin yleisö
MTV:n tv- ja digikanavista tavoitat laajasti ja vaikuttavasti kuluttajat, joilla on sekä ostovoimaa että halua kuluttaa. Valitse siis yleisö, jolla on ostohousut jalassa ja rahapussi auki.
Näyttäydy parhaassa seurassa
MTV on brändillesi laadukkain mediaympäristö, jolla on vetovoimaa. Suurimmat ilmiöt, rakastetuimmat sisällöt ja ohittamattomat uutis- ja ajankohtaisohjelmat keräävät päivästä toiseen suomalaisten katseet. MTV on mukana suomalaisten parhaissa hetkissä ja mukana mainostajan kasvussa.
Mukana parhaissa hetkissä, mukana kasvussa
Tuloksellinen markkinointi vaatii sekä tavoittavuutta että vaikuttavuutta. MTV:n liikkuvan kuvan ratkaisuilla saat ne molemmat. Koko kansaa yhdistävät ilmiöt ja tunteita herättävät mainosratkaisut digissä ja lineaari-tv:n puolella varmistavat, että ostajien katseet kääntyvät ja kiinnittyvät brändisi suuntaan aina oikeassa paikassa ja aina oikealla hetkellä. Lue lisää ja katso faktat liikkuvan kuvan mainonnan vaikuttavuudesta.
Huomaaminen on ensimmäinen askel kasvuun
Liikkuva kuva on ylivertainen huomioarvon synnyttäjä, varsinkin kun koko tila on pyhitetty mainonnalle. Lineaari- ja videomainontaa yhdistävässä Total TV -ratkaisussa mainonta näkyy, kuuluu ja tuntuu koko näytön täydeltä eikä se kilpaile samaan aikaan minkään muun sisällön kanssa.
Tunne saa ihmiset ostamaan
Liikkuva kuvan mainonta herättää tutkitusti eniten positiivisia tunteita, ja vahvasti tunteisiin vetoavat kampanjat tuottavat tutkitusti suurempia liiketoiminnallisia vaikutuksia. Total-TV:ssä liikkuvan kuvan mainonta tunnetaan täysin aistein mediaympäristössä, jossa mainonta on hyväksytty ja luontainen osa kokemusta.
Muistetulla brändillä on lyhyt matka ostoskoriin
Isompi ja tunnetumpi brändi saa tutkitusti parempaa tuottoa mainonnallaan. Vahvalla brändillä on etulyöntiasema ostohetkellä, kun se on kuluttajien top-of-mindissa. Lisäksi vahva brändi muistetaan pitkään kampanjan jälkeenkin, joten brändilllä vaikutusta myös niin sanottuun baseline-myyntiin.
FAKTOJA MAINONNAN VAIKUTTAVUUDESTA
Jos haluat tutustua tutkimuksiin tarkemmin, lataa alla olevalla lomakkeella kuvat taustatietoineen (PDF).
FAKTOJA MAINONNAN VAIKUTTAVUUDESTA
Jos haluat tutustua tutkimuksiin tarkemmin, lataa alla olevalla lomakkeella kuvat taustatietoineen (PDF).
FAKTOJA MAINONNAN VAIKUTTAVUUDESTA
Jos haluat tutustua tutkimuksiin tarkemmin, lataa alla olevalla lomakkeella kuvat taustatietoineen (PDF).
FAKTOJA MAINONNAN VAIKUTTAVUUDESTA
Jos haluat tutustua tutkimuksiin tarkemmin, lataa alla olevalla lomakkeella kuvat taustatietoineen (PDF).
FAKTOJA MAINONNAN VAIKUTTAVUUDESTA
Jos haluat tutustua tutkimuksiin tarkemmin, lataa alla olevalla lomakkeella kuvat taustatietoineen (PDF).
FAKTOJA MAINONNAN VAIKUTTAVUUDESTA
Jos haluat tutustua tutkimuksiin tarkemmin, lataa alla olevalla lomakkeella kuvat taustatietoineen (PDF).
FAKTOJA MAINONNAN VAIKUTTAVUUDESTA
Jos haluat tutustua tutkimuksiin tarkemmin, lataa alla olevalla lomakkeella kuvat taustatietoineen (PDF).
FAKTOJA MAINONNAN VAIKUTTAVUUDESTA
Jos haluat tutustua tutkimuksiin tarkemmin, lataa alla olevalla lomakkeella kuvat taustatietoineen (PDF).
FAKTOJA MAINONNAN VAIKUTTAVUUDESTA
Jos haluat tutustua tutkimuksiin tarkemmin, lataa alla olevalla lomakkeella kuvat taustatietoineen (PDF).

