Kasvun synnyttämiseen liittyy edelleen paljon myyttejä, mutta totuus on yllättävän yksinkertainen: Enemmän ostajia, enemmän myyntiä. Total TV:n vaikuttavuus, laaja tavoittavuus ja kyky tuottaa myyntiä ovat tutkitusti parhaat tavat kasvaa.
Katso tutkittua tietoa siitä, miksi Total TV -mainontaan kannattaa investoida.
Meille on opetettu, että kohdentaminen tietylle segmentille on avain kasvuun. Mutta miksi rajaisit pelikenttääsi? Kuluttajat eivät tutkitusti ole uskollisia brändeille ja siinä piileekin mahdollisuus kasvuun. Tavoittamalla laajemmin hyödynnät nykyisten, uusien ja vielä kilpailijoidenkin asiakkaiden koko kasvupotentiaalin.
Nykyisestä myynnistä yli puolet tulee usein ostavilta kuluttajilta, mutta hekään eivät osta enempää kuin tarvitsevat. Kun usein ostavat luovat 9 % kasvupotentiaalin, harvoin ostavat kuluttajat voivat tuoda jopa 66 % tulevaisuuden kasvusta. Markkinoinnin panostukset kannattaakin käyttää siihen, että tavoittaa mahdollisimman laajasti myös harvoin tai satunnaisesti ostavat.
Jokainen suosii kaupan hyllyllä tai verkkokaupassa brändiä, jonka tuntee. Isoilla brändeillä onkin tutkitusti eniten lojaaleja asiakkaita. Iso brändi hyötyy lisäksi siitä, että myös kilpailijoiden asiakkaat ostavat sitä. Vahvista siis brändiäsi markkinoimalla sitä mahdollisimman laajalle ostajakunnalle.
Laaja ostajakunta on tutkitusti tärkein kannattavan kasvun ajuri. Löydä tutkimusten parhaat opit kasvusta ja lue lisää, miksi enemmän on enemmän.