Markkinoija! Jos haluat kasvaa, tavoita massaa

Kaipaatko lisää myyntiä ja uusia asiakkaita? Massamedian laajalla tavoittavuudella ja vaikuttavuudella se onnistuu.

MASSAMEDIA = MASSIMEDIA

Älä rajoita kasvua markkinoinnin ylikohdentamisella. Ota käyttöön massamedian vahvuudet!

1. MASSAMEDIALLA TAVOITAT AINA ENEMMÄN KUIN KOHDERYHMÄSI

Jokaisella brändillä on se oma kohderyhmänsä, jolle suunnata mainontaa. Mutta, myynnin kasvun kannalta harvoin tai satunnaisesti ostavien joukossa on suurin ostopotentiaali. Eli heissä, jotka eivät vielä tunne, tiedä tai osta brändiäsi.

Jopa 77 % kuluttajista ostaa yhtä brändiä keskimäärin 1-5 kertaa viiden vuoden aikana. Ja itseasiassa, 45 % kuluttajista ostaa tietyn brändin tuotetta vain yhden kerran viiden vuoden ajanjaksolla tarkasteltuna.

Harvoin tai satunnaisesti ostavat ovat siis suurin joukko, sillä kuluttajat vaihtavat brändejä uskollisuudestakin riippumatta.

Katso vaikka:

.... ja ostajakunnan painottuminen harvoin ostaviin näyttää ihan... banaanilta!

Kiinnostaisiko sinua muuten tietää, miltä brändisi tai edustamasi toimialan ostajakunta näyttää ostouseuden taulukossa? Banaanilta, kurkulta vai päärynältä?

Ota yhteyttä sivun alalaidan lomakkeella, niin tulemme kertomaan!

2. MASSAMEDIALLA SEKÄ VAHVISTETAAN BRÄNDIÄ ETTÄ AKTIVOIDAAN TAKTISESTI

Tarkkaan kohdennettavat digimediat tuovat lyhyellä aikavälillä myyntiä ja konversioita − kyllä. Mutta todellisuudessa näillä ylikohdennettavilla kampanjoilla saadaan usein kiinni vain ”banaanin oikea laita” eli uskolliset kanta-asiakkaat eikä kasvua synny. Harmin paikka!

Massamedialla, laajalla tavoittavuudella ja vaikuttavuudella, taas vahvistetaan brändiä ja rakennetaan myyntiä pitkäkestoisesti. Vahva brändi on yrityksen kasvun kannalta keskiössä, koska vahvat brändit tutkitusti menestyvät paremmin myös haastavina aikoina.

Toimii massamedia myös lyhyen aikavälin taktisessa aktivoinnissakin. Yhdellä viestillä herätellään laajasti ja nopeasti isot massat vaikka verkkokauppaan hyödyntämään päivän tarjousta!

3. MASSAMEDIA ON TEHOKKAINTA, KUN SITÄ TEHDÄÄN LIIKKUVALLA KUVALLA

Total TV eli TV- ja videomainonnan yhdistävä kampanjointi on tehokkain ja vaikuttavin kasvun media.

Miksi?

No katsos, liikkuvan kuvan mainonta herättää tunteita ja sen parissa viihdytään parhaiten. Testaa vaikka tällä:

Total TV -mainonnassa yhdistyvät tv-mainonnan tavoittavuus, videomainonnan kohdennettavuus ja liikkuvan kuvan vaikuttavuus.

Siksi Total TV on tehokkain myynnin kasvattaja lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Ihanaa!

Emme jaksa odottaa, että voisimme kertoa massamediasta sinulle lisää! Ota yhteyttä, niin kuulet onko sinun brändisi ostajakunta banaani-mallia vai kurkkua, päärynää tai jotain muuta!

Ota yhteyttä-loma

MTV Oy

Ilmalankatu 2

00033 MTV

Puhelinvaihde

010 300 300

Tietoa yhtiöstäAbout MTVKäyttöehdot

Copyright MTV 2020