Itä-Suomen LVI-palvelun Kasvupaketti-kampanja herätti huomiota ja lisäsi tarjouspyyntöjä

TOTAL TV

|

( PÄIVITETTY 20.03.2024 )

02.02.2024

Itä-Suomen LVI-palvelu on hyödyntänyt MTV:n Kasvupaketti-kampanjaratkaisuja kasvattaakseen tunnettuuttaan ja vahvistaakseen brändiään alueellisesti. Kampanjoiden aikana mainonta on herättänyt huomiota ja tarjouspyyntöjen määrä on kasvanut.
Itä-Suomen LVI-palvelu eli tuttavallisemmin ISLVI palvelee asiakkaitaan LVI-urakoinnissa ja viemäreiden sukituksissa ympäri Itä-Suomea. Myös tarvittavat rakennustyöt hoituvat ammattitaidolla oman rakennuspalvelun kautta: ISLVI:n asiakkaat saavat kaiken yhden kumppanin kautta koko remontin ajan. Päätoimipaikan Kuopion lisäksi toimipisteet löytyvät Mikkelistä ja Joensuusta.
Luova toimisto Ahooy Creative toimii Itä-Suomen LVI-palvelun kumppanina tehtävänään suunnitella ja toteuttaa markkinointitekoja niin brändäyksen, designin ja mainonnan avulla. Kuopiosta lähtöisin olevan toimiston kädenjälki näkyy lukuisten yritysten menestystarinoissa markkinointitekoina, joilla on luotu pysyviä vaikutuksia.

”Kun asiakkaallamme on ollut tarve saada vahvaa alueellista näkyvyyttä, olemme hyödyntäneet Kasvupaketti-kampanjaa”

Kasvupaketti-kampanja sisältää alueellista näkyvyyttä sekä MTV3-kanavalla että MTV Katsomossa, ja sitä voi hyödyntää niin brändin lanseeraukseen kuin taktiseen viestintään.
”Maikkarin Kasvupakettia olemme hyödyntäneet silloin, kun asiakkaallamme on ollut tarve saada vahvaa alueellista näkyvyyttä brändilleen ja kasvattaa omaa tunnettuuttaan. Alueellista tv-mainontaa olemme hyödyntäneet niin brändin lanseerauksissa kuin taktisemmissakin tarpeissa”, kertoo Ahooyn Creativen Account Manager Kirsi Venäläinen.

”Mainonta on tuonut yrityksellemme uskottavuutta, huomiota ja tarjouspyyntöjä”

ISLVI:n Kasvupaketti-kampanjat on huomattu alueellisesti ja LVI-alan toimijoiden keskuudessa.
“Mainonta on tuonut meille uskottavuutta. Lisäksi tarjouspyynnöt ovat lisääntyneet mainonnan aikaan. Alan ihmiset sanovat, että tunnumme olevan joka paikassa. Moni on sanonut nähneen mainoksen ja kehuneet uudistunutta brändiämme. Ehkä ihmiset ovat heränneet nyt siihen, että emme ole mikään pieni toimija, ns. ”kaksi ihmistä ja paku” -firma, vaan teemme oikeasti isompia remontteja ja hankkeita. Olemme olleet mainontaan tyytyväisiä. Tulokset varmasti näkyvät viiveellä”, kommentoi toimitusjohtaja Lauri Ahokas ISLVI:sta.

”Kasvupaketti on järkevä tapa tehdä tv-mainontaa alueellisesti ja sen tilaaminen on helppoa”

TV-mainonta on ollut yksi osa ISLVI:n monikanavaista kampanjaa, ja kampanjoille on saatu eri medioista toiston voimalla vahva näkyvyys. Mainonta on tuonut ISLVI:lle uskottavuutta ja tunnettuutta sekä erottanut heidät kilpailijoista.
”Massamediana tv on edelleen näinä digiaikoinakin toimiva; sillä saadaan luotua mielikuvia, tunnistettavuutta ja tunnettuutta”, kommentoi Ahooyn Creativen Kirsi Venäläinen ja jatkaa:
”Kasvupaketti on järkevä tapa tehdä tv-mainontaa alueellisesti. Se on kustannuksiltaan varsin kohtuullinen sen tavoittavuuteen ja tehokkuuteen nähden. Niiden tilaaminen on ollut helppoa, selkeää ja nopeaa.”

Tutustu alueellisiin Kasvupaketti-kampanjoihin

Kytke kasvu päälle MTV:n Kasvupaketeilla. Lue lisää ja katso alueellisten Kasvupaketti-kampanjoiden hinnat, tutustu >>

Lue myös: