Total TV on paras tapa tavoittaa ja kasvaa – MTV:n uudistetut mainostuotteet vuodelle 2025

MAINOSTAMINEN

|

( PÄIVITETTY 05.12.2024 )

31.10.2024

MTV:n vuoden 2025 tuotteistuksesta löytyy mainostaja- ja toimistokumppaneiden kasvun tueksi laajasti tavoittavia, tarkemmin kohdennettavia sekä aina vaikuttavia mainosratkaisuja laadukkaassa mediaympäristössä. Lue tiivistelmä MTV:n tuotteistuksesta 2025 tästä artikkelista, löydät kaikki tuotteet hintoineen täältä.
Suomen johtavana kaupallisena tv-yhtiönä MTV tarjoaa asiakkailleen laajimman, vaikuttavimman ja laadukkaimman tavan tavoittaa suomalaiset Total TV -mainonnalla. Vuoden alusta alkaen MTV:n Total TV -mainostarjontaan sisältyvät myös Disneyn mainosrahoitteiset tv-kanavat Suomessa, STAR Channel ja National Geographic, sekä Disney+-suoratoistopalvelu. Vuoden 2025 mainostuotteistusta on yksinkertaistettu ja parannettu entistä vahvemmaksi kasvun ajuriksi MTV:n asiakkaille.

Valtakunnallinen Total TV -mainonta: Tavoita laajasti ja nopeasti kohderyhmäsi

MTV:llä on vuonna 2025 yksi varsinainen Total TV -mainostuote: MTV Total TV, jolla tavoitetaan laajat yleisöt lineaarikanavilla (MTV3, MTV Sub, MTV Ava, STAR Channel ja National Geographic) ja MTV Katsomossa. MTV Total TV on laajasti tavoittava ja helposti ostettava mainosratkaisu, jota pystyy kohdentamaan eri ikäryhmiin.
Vuodesta 2025 alkaen valtakunnallisten MTV Total TV -kampanjoiden kontaktit MTV Katsomon osalta todennetaan ja takuutetaan uudella, alustariippumattomalla SpotOn-mittauksella. SpotOn-mittaus yhdistää tv-kanavien ja MTV Katsomon mainonnan yhteismitallisiksi kontakteiksi.

Valtakunnallinen lineaari-tv-mainonta: Valitse brändillesi sopivat ohjelmat kampanjointiin

Vuonna 2025 valtakunnallista näkyvyyttä pelkästään lineaari-tv-kanaviin (MTV3, MTV Sub, MTV Ava, STAR Channel ja National Geographic) on mahdollista ostaa vain ohjelmaostamisella eli valitsemalla kampanjointiin ne ohjelmasisällöt, joiden mainoskatkoilla haluat brändisi näkyvän.

Aluemainonta: Kohdista 17 näkyvyysalueelle ympäri Suomen

Kun haluat kohdistaa viestisi alueellisesti, on MTV:n aluemainonta ratkaisusi. Alueellisina vaihtoehtoina on ostaa näkyvyyttä MTV3-kanavan 17 näkyvyysalueelle kohderyhmäkaupalla koko väestöön (yli 3-vuotiaat) tai ohjelmaostamisella sekä mainostaa alueellisesti MTV Katsomossa. Voit myös kokeilla valmiiksi paketoituja aluemainonnan Kasvupaketti-kampanjoita, joihin kuuluu näkyvyyttä sekä MTV3-kanavalla että MTV Katsomossa.

Videomainonta MTV Katsomossa: Vaikuttavaa videomainontaa laajemmilla kohdennusvaihtoehdoilla

Kun haluat tavoittaa ja vaikuttaa liikkuvan kuvan mainonnalla laajemmilla kohdennusvaihtoehdoilla, on MTV Katsomo siihen sopiva vaihtoehto. MTV Katsomo on Suomen tavoittavin kaupallinen suoratoistopalvelu. MTV Video Premium -videomainonnalla voidaan vahvistaa Total TV -kampanjaa esim. nuoremmassa kohderyhmässä. MTV Video Premiumissa hyödynnettävissä on laaja valikko erilaisia kohdennusvaihtoehtoja (tarkat demografiat, tarkempi alueellinen kohdennus, Bisnode-, GDR-, päätelaite- sekä kontekstuaalinen kohdennus). MTV Video Premium -kampanjoissa takaamme frekvenssikontrollin: 5 / käyttäjä / viikko.

Display-mainonta MTVuutiset.fissä: Entistä näyttävämmät ja vaikuttavammat mainospaikat uutissivustolla

MTVuutiset.fi on Suomen 4. suurin kaupallinen uutissivusto ja samalla MTV:n tavoittavin verkkopalvelu. MTVuutiset.fi-sivustoa kehitetään tukemaan näyttävämpiä mainosmuotoja ja parempaa saavutettavuutta sekä tuottamaan pienempää hiilijalanjälkeä uuden teknologian, kevyemmän koodauksen ja optimoitujen tiedostokokojen avulla. Vaikka 2025 MTVuutiset.fin tuotteistukseen ei ole tehty muutoksia, tulee mainospaikoista ja -muodoista vaikuttavampia ja näyttävämpiä mm. Adnamin ja Seen This -teknologian avulla.