MTV:n ja mediatoimistojen kumppanuus entistä vahvemmaksi uusilla pöllöjengiläisillä

NIMITYS

|

09.09.2021

Kesän kääntyessä kohti loppuaan pöllön pesään löysi tiensä kaksi uutta vahvistusta: Heidi Vuorio ja Tommi Partanen aloittivat MTV:n mediamyynnissä Senior Agency Leadeina.
Senior Agency Leadin toimenkuva on tuotu MTV:lle Ruotsista, jossa sitä on toteutettu menestyksekkäästi jo vuosien ajan. Kiteytettynä Heidin ja Tommin tehtävänä on eri tavoin varmistaa, että MTV on mediatoimistoille paras mahdollinen kumppani. Käytännössä se tarkoittaa tiivistä yhteistyötä toimistojen kanssa alaa kehittäen, esimerkiksi yhteisten tutkimusten avulla. Yhtä tärkeää on myös päivittäin tapahtuva konkreettinen toiminta, jotta toimistojen arki MTV:n kanssa olisi mahdollisimman helppoa ja mutkatonta.
Tutustu Heidiin ja Tommiin tarkemmin!

Mistä tulet ja mitä olet tehnyt työksesi ennen Pöllölaaksoon lennähtämistäsi?

Heidi: ”Olen tehnyt eri toimistoissa lähestulkoon kaikkia tehtäviä, mitä mediaostamisen ja -suunnittelun saralta löytyy. Olen toiminut myös asiakasvastaavana sekä kerryttänyt myynnillistä kokemusta median puolelta. Viimeisimpänä toimin dentsulla mediajohtajana.”
Tommi: ”Olen työskennellyt laaja-alaisesti oman, ostetun sekä ansaitun median parissa. Tehtäväni ovat liittyneet myyntiin sekä asiakkuuksien johtamiseen, ja näiden lisäksi olen tehnyt kattotason suunnittelua ja strategiatyötä. Pöllölaaksoon saavuin dentsulta, asiakkuusjohtajan pestistä.”

Mikä mediamarkkinoinnin maailmassa sinua kiehtoo ja inspiroi eniten?

Heidi: ”Kiivas tahti ja jatkuva kehitys pitää minut alan imussa varmaan hamaan loppuun saakka! On upeaa olla alalla, jossa vain muutaman vuoden taaksepäin katsoessa huomaa jo merkittäviä kehitysaskeleita. Minua inspiroivat suuresti myös alan ihmiset; lahjakkaita, kiinnostavia, mukavia ja uteliaan mielen omaavia tyyppejä, joiden kanssa on hienoa kehittää ja kehittyä.”
Tommi: ”Haluan jatkuvasti laajentaa ja syventää omaa ymmärrystäni siitä, miten brändejä luodaan ja mitä kaikkea menestyminen vaatii. Teoriat sinänsä ovat melko yksinkertaisia, mutta niiden käytäntöön vieminen onkin jo vaikeampaa. Elämme maailmassa, jossa tietoa on enemmän kuin tarpeeksi, mutta silti on vaikea tietää mitä seuraavalla kerralla pitäisi tehdä toisin. Tämä kaikki on mielestäni erittäin kiehtovaa.”

Mitä kanavia tai alustoja sekä sisältöjä kuuluu mediapäivääsi?

Heidi: ”Sisällöistä sulassa sovussa menevät niin uutis- kuin viihdesisällötkin, ja uutisista siirryn jouhevasti realityyn. Vaikka median kulutukseni onkin aika täsmällistä ja esimerkiksi suurin osa katselusta tapahtuu suoratoistopalveluista, on joskus kunnon old school kanavasurffailu paikallaan - aina voi tehdä jonkin hyvän ohjelmalöydön!”
Tommi: ”Ruuhkavuosien keskellä tulee kulutettua melko vähän sisältöjä, mikäli lastenohjelmia ei lasketa. Näin ollen itsellä kuluukin tällä hetkellä paljon kuunneltavaa sisältöä: musiikkia, podcasteja sekä audiokirjoja. Viikonloppuisin katson joko asiaohjelmia tai aivot narikkaan -realitya; välimuotoja tähän ei ole.”

Oma suosikkisi MTV:n sisällöistä?

Heidi: ”Jos yksi pitää valita, niin Maria Veitolan yökyläilyissä pitää olla ehdottomasti mukana!”
Tommi: ”Uutis- ja ajankohtaisohjelmien lisäksi Masked Singer Suomi on ollut erittäin viihdyttävä.”