Uusi tutkimus paljastaa huomattavat erot mainonnan hyödyissä, eri mediaryhmissä – Total TV -mainonta vauhdittaa yritysten kasvua eniten
MTV Oy ja Dagmar selvittivät laajalla tutkimuksella, miten nykypäivän mainosmediat vauhdittavat suomalaisyritysten kasvua.
”Media- ja markkinointikenttä voisi ottaa aktiivisempaa roolia suurten haasteiden ratkaisemisessa”
MTV:n 65. juhlavuosi on hyvä ajankohta katsoa suomalaisen markkinointikentän historiaan, nykypäivään ja tulevaisuuteen. Haastattelussa Sari Haavisto, joka on tutkinut väitöskirjassaan suomalaisten mainos- ja mediatoimistojen historiaa.
MTV:n Total TV -asema yhä vahvemmassa iskussa: perinteisen tv:n rinnalla suomalaiset katsovat ohjelmia yhä enemmän mtv-palvelusta
Suomen johtava kaupallinen tv-yhtiö MTV Oy oli selvästi katsotuin kaupallinen tv-yhtiö myös tämän vuoden huhtikuussa. Tv-kanavien vahvan katselun rinnalla MTV:n maksuttoman suoratoistopalvelun käyttö on kasvanut hienosti.
Valitse sopiva sisältöyhteys digimainonnalle – Näin kontekstuaalinen kohdentaminen toimii
Mainosmateriaalin kohdentaminen tiettyyn sisältöteemaan vaikuttaa kampanjan onnistumiseen.
QR-koodien hyödyntäminen mainonnassa on noussut uuteen suosioon ja entistä vahvemmin osana videomainontaa
QR-koodilla luodaan suoraa yhteyttä asiakkaisiin ja kerätään ensimmäisen osapuolen dataa.
Ajankohtaista Brand Safetysta eli bränditurvallisuudesta MTV:n digikanavissa
MTV huolehtii siitä, että mainostajien brändit näkyvät turvallisen sisällön yhteydessä.