Mummokin sen tietää: video on tulevaisuuden kasvumedia

Videomainonta MTV:llä tarjoaa laajan tavoittavuuden ja tarkan kohdentamisen ostovoimaiselle yleisölle.

Varmista, että brändisi näkyy suomalaisten kesässä – tutustu kesämainostajan tietopakettiin

Ota kaikki irti kesäajan mainonnasta!

Uusi mainostaja! Kiinnostaako TV-mainonta?

Onnistunut mainoskampanja on vain viiden askeleen päässä!

MTV:n kattavat mainosratkaisut

TV-mainontaa, videomainontaa, digimainontaa... MTV:ltä löydät kohderyhmäsi tavoittavan ratkaisun!

Mainostamisen ei tarvitse maksaa paljoa

Kokeile kampanjalaskurillamme paljonko juuri sinun alueellasi mainostaminen voisi maksaa.

Ajankohtaisia artikkeleita ja referenssejä

TUTKIMUS

Uusi tutkimus paljastaa huomattavat erot mainonnan hyödyissä, eri mediaryhmissä – Total TV -mainonta vauhdittaa yritysten kasvua eniten

MTV Oy ja Dagmar selvittivät laajalla tutkimuksella, miten nykypäivän mainosmediat vauhdittavat suomalaisyritysten kasvua.

HAASTATTELU

”Media- ja markkinointikenttä voisi ottaa aktiivisempaa roolia suurten haasteiden ratkaisemisessa”

MTV:n 65. juhlavuosi on hyvä ajankohta katsoa suomalaisen markkinointikentän historiaan, nykypäivään ja tulevaisuuteen. Haastattelussa Sari Haavisto, joka on tutkinut väitöskirjassaan suomalaisten mainos- ja mediatoimistojen historiaa.

KATSELU

MTV:n Total TV -asema yhä vahvemmassa iskussa: perinteisen tv:n rinnalla suomalaiset katsovat ohjelmia yhä enemmän mtv-palvelusta

Suomen johtava kaupallinen tv-yhtiö MTV Oy oli selvästi katsotuin kaupallinen tv-yhtiö myös tämän vuoden huhtikuussa. Tv-kanavien vahvan katselun rinnalla MTV:n maksuttoman suoratoistopalvelun käyttö on kasvanut hienosti.

DIGI

Valitse sopiva sisältöyhteys digimainonnalle – Näin kontekstuaalinen kohdentaminen toimii

Mainosmateriaalin kohdentaminen tiettyyn sisältöteemaan vaikuttaa kampanjan onnistumiseen.

TOTAL TV

QR-koodien hyödyntäminen mainonnassa on noussut uuteen suosioon ja entistä vahvemmin osana videomainontaa

QR-koodilla luodaan suoraa yhteyttä asiakkaisiin ja kerätään ensimmäisen osapuolen dataa.

DIGI

Ajankohtaista Brand Safetysta eli bränditurvallisuudesta MTV:n digikanavissa

MTV huolehtii siitä, että mainostajien brändit näkyvät turvallisen sisällön yhteydessä.