Miksi näen tämän?
Et ole antanut lupaa evästeille joita tarvitaan etsimäsi sisällön esittämiseen.
Hyväksy Sosiaalinen media, jotta näet sisällön.
Tampereen Sähkölaitoksen markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Pertti Suuripää heittää asiantuntijoillemme yleisen ja kiperän kysymyksen: Katsooko kukaan enää televisiota? MTV:n asiakkuuspäällikkö Terhi Lotvonen vastaa.
Miksi näen tämän?
Et ole antanut lupaa evästeille joita tarvitaan etsimäsi sisällön esittämiseen.
Hyväksy Sosiaalinen media, jotta näet sisällön.
Vitabalans Oy:n Brand Manager Mia Saarinen menee suoraan asiaan ja esittää usein esiin nousevan kysymyksen: Miksi tv-mainonta on niin kallista?
Miksi näen tämän?
Et ole antanut lupaa evästeille joita tarvitaan etsimäsi sisällön esittämiseen.
Hyväksy Sosiaalinen media, jotta näet sisällön.
Leppäkosken Energia Oy:n asiakkuuspäällikkö Anna-Mari Nyyssönen haluaisi tietää, että hyötyvätkö tv-mainonnasta eniten isot mainostajat kalliilla brändimainonnallaan vai sopiiko tv-mainonta pienemmällekin toimijalle, joka haluaa esimerkiksi viestiä taktisesti?
Miksi näen tämän?
Et ole antanut lupaa evästeille joita tarvitaan etsimäsi sisällön esittämiseen.
Hyväksy Sosiaalinen media, jotta näet sisällön.
Autokonserni Pörhön markkinointipäällikkö Juha Huovinen kysyy ajankohtaisen kysymyksen: Korona-tilanteen jatkuessa ja tulevaisuuden näyttäessä epävarmalta, kannattaako nyt tai ylipäätään haastavina aikoina mainostaa?
Miksi näen tämän?
Et ole antanut lupaa evästeille joita tarvitaan etsimäsi sisällön esittämiseen.
Hyväksy Sosiaalinen media, jotta näet sisällön.
Sunborn Groupin myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen kysyy usein mainostajia mietityttävän kysymyksen: Jos kohdistetulla digimainonnalla saadaan kustannustehokkaasti kiinni juuri kenet halutaan, niin miksi kannattaisi mainostaa massamediassa kuten televisiossa?
Miksi näen tämän?
Et ole antanut lupaa evästeille joita tarvitaan etsimäsi sisällön esittämiseen.
Hyväksy Sosiaalinen media, jotta näet sisällön.
Hammarin Sähkön toimitusjohtaja Kristina Fredriksson kommentoi, että jos tekee kampanjan digikanavissa tai sosiaalisessa mediassa, näkee kampanjan tulokset heti. Mutta miksi tv-mainonnan mittaaminen ja tulosten saaminen on niin paljon vaikeampaa?