Mainostajien Usein Kysytyt Kysymykset

Mainostaja, sinä kysyt, me vastaamme. Uusi videosarja vastaa mainostajien yleisiin kysymyksiin mainonnasta.

"Miksi tv-mainonnan mittaaminen on niin vaikeaa?"

Hammarin Sähkön toimitusjohtaja Kristina Fredriksson kommentoi, että jos tekee kampanjan digikanavissa tai sosiaalisessa mediassa, näkee kampanjan tulokset heti. Mutta miksi tv-mainonnan mittaaminen ja tulosten saaminen on niin paljon vaikeampaa?

Lue lisää aiheesta >>

"Miksi tv-mainonta on niin kallista?"

Vitabalans Oy:n Brand Manager Mia Saarinen menee suoraan asiaan ja esittää usein esiin nousevan kysymyksen: Miksi tv-mainonta on niin kallista?

Lue lisää aiheesta >>

"Katsooko kukaan enää televisiota?"

Tampereen Sähkölaitoksen markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Pertti Suuripää heittää asiantuntijoillemme yleisen ja kiperän kysymyksen: Katsooko kukaan enää televisiota? MTV:n asiakkuuspäällikkö Terhi Lotvonen vastaa.

Lue lisää aiheesta >>

"Sopiiko tv-mainonta pienelle mainostajalle?"

Leppäkosken Energia Oy:n asiakkuuspäällikkö Anna-Mari Nyyssönen haluaisi tietää, että hyötyvätkö tv-mainonnasta eniten isot mainostajat kalliilla brändimainonnallaan vai sopiiko tv-mainonta pienemmällekin toimijalle, joka haluaa esimerkiksi viestiä taktisesti?

Lue lisää aiheesta >>

"Kannattaako haastavina aikoina mainostaa?"

Autokonserni Pörhön markkinointipäällikkö Juha Huovinen kysyy ajankohtaisen kysymyksen: Korona-tilanteen jatkuessa ja tulevaisuuden näyttäessä epävarmalta, kannattaako nyt tai ylipäätään haastavina aikoina mainostaa?

Lue lisää aiheesta >>

"Mihin tarvitaan tv-mainontaa, kun digistä saan kiinni, kenet haluan?"

Sunborn Groupin myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen kysyy usein mainostajia mietityttävän kysymyksen: Jos kohdistetulla digimainonnalla saadaan kustannustehokkaasti kiinni juuri kenet halutaan, niin miksi kannattaisi mainostaa massamediassa kuten televisiossa?

Lue lisää aiheesta >>

Kysy lisää TV-katselun tilanteesta myynnistämme