Mainostajien Usein Kysytyt Kysymykset

Mainostaja, sinä kysyt, me vastaamme. Uusi videosarja vastaa mainostajien yleisiin kysymyksiin mainonnasta.

"Katsooko kukaan enää televisiota?"

Tampereen Sähkölaitoksen markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Pertti Suuripää heittää asiantuntijoillemme yleisen ja kiperän kysymyksen: Katsooko kukaan enää televisiota? MTV:n asiakkuuspäällikkö Terhi Lotvonen vastaa.

Lue lisää aiheesta >>

"Miksi tv-mainonta on niin kallista?"

Vitabalans Oy:n Brand Manager Mia Saarinen menee suoraan asiaan ja esittää usein esiin nousevan kysymyksen: Miksi tv-mainonta on niin kallista?

Lue lisää aiheesta >>

"Sopiiko tv-mainonta pienelle mainostajalle?"

Leppäkosken Energia Oy:n asiakkuuspäällikkö Anna-Mari Nyyssönen haluaisi tietää, että hyötyvätkö tv-mainonnasta eniten isot mainostajat kalliilla brändimainonnallaan vai sopiiko tv-mainonta pienemmällekin toimijalle, joka haluaa esimerkiksi viestiä taktisesti?

Lue lisää aiheesta >>

"Kannattaako haastavina aikoina mainostaa?"

Autokonserni Pörhön markkinointipäällikkö Juha Huovinen kysyy ajankohtaisen kysymyksen: Korona-tilanteen jatkuessa ja tulevaisuuden näyttäessä epävarmalta, kannattaako nyt tai ylipäätään haastavina aikoina mainostaa?

Lue lisää aiheesta >>

"Mihin tarvitaan tv-mainontaa, kun digistä saan kiinni, kenet haluan?"

Sunborn Groupin myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen kysyy usein mainostajia mietityttävän kysymyksen: Jos kohdistetulla digimainonnalla saadaan kustannustehokkaasti kiinni juuri kenet halutaan, niin miksi kannattaisi mainostaa massamediassa kuten televisiossa?

Lue lisää aiheesta >>

"Miksi tv-mainonnan mittaaminen on niin vaikeaa?"

Hammarin Sähkön toimitusjohtaja Kristina Fredriksson kommentoi, että jos tekee kampanjan digikanavissa tai sosiaalisessa mediassa, näkee kampanjan tulokset heti. Mutta miksi tv-mainonnan mittaaminen ja tulosten saaminen on niin paljon vaikeampaa?

Lue lisää aiheesta >>

Kysy lisää TV-katselun tilanteesta myynnistämme