Liiga-huuma kasvaa – tavoita intohimoiset kannattajat MTV:n ja Telian kanavilla

MAINOSTAMINEN

|

( PÄIVITETTY 04.11.2020 )

16.06.2020

Liiga tavoittaa viikoittain sadat tuhannet suomalaiset fanit oman intohimonsa äärellä. MTV näyttää omilla alustoillaan kaudesta 2020-2021 alkaen kaikki Liigan ottelut suorina. Otteluiden kotina toimii C More.
Liigassa kiekko putoaa jäähän torstaina 1.10., kun HPK kohtaa Kärpät. Ottelulähetys nähdään poikkeuksellisesti myös MTV3-kanavalla klo 18 alkaen. Jatkossa vapaasti katsottavilla kanavilla nähtävät ottelut esitetään pääasiassa Subilla, ja kaikki Liiga-ottelut on katsottavissa C Moressa.
Liiga-sisältöjen kokonaisuuden keskiössä on Liigan massiivinen ottelukokonaisuus: pelkästään runkosarjassa pelataan 450 ottelua, jotka ovat katsottavissa suorina lähetyksinä cmore.fi-suoratoistopalvelussa. Kun mukaan lasketaan Liiga-viikon oheisohjelmat, on kiekkofaneille viihdettä Liigan parissa tiedossa parhaimpina viikkoina joka ilta maanantaista lauantaihin.
Myös Liigan tv-tiimi on täynnä suomalaisen jääkiekkoasiantuntemuksen valovoimaisia kärkinimiä. Telian Liiga-lähetyksissä ansioitunut tiimi on täydentynyt C Moren kiekkolähetysten tähdillä. Uusina kasvoina mukaan ovat liittyneet leijonalegenda Lasse Kukkonen sekä entinen kiekkotähti ja huippuvalmentaja Sami Kapanen.
Jääkiekko-otteluiden ja oheisohjelmien katsojaprofiili painottuu aikuisiin miehiin, jotka mainostaja tavoittaa muun muassa ohjelmayhteistyötunnisteiden ja erilaisten innovatiivisten promootio- ja erikoisratkaisuiden keinoin. Yhteistyökumppaneille räätälöidään asiakkaan tarpeita vastaavia, monimediallisia kokonaisuuksia viikon mittaisista kampanjoista koko kauden kestäväksi. Liiga-lähetyksissä on myös MM-kiekosta tutut, erinomaisesti otteluiden katsojat tavoittavat Power Break -katkot. Kysy lisää omalta yhteyshenkilöltäsi liigan mainosmahdollisuuksista!
Liiga-lähetyksiä varten Telian rakentama Euroopan suurin etätuotantokokonaisuus ja korkealuokkainen tekninen kalusto säilyvät edelleen Liiga-televisiotuotannon perustana. Myös Telian ensimmäisenä maailmassa käyttöön ottama, Bitwisen ja Liigan kanssa yhdessä kehitetty Wisehockey-älykiekkojärjestelmä ja sen tarjoama data säilyy lähetysten yhtenä kivijalkana.