KATSELU
MTV oli marraskuussa kaupallisen tv-katselun selkeä ykkönen – uutuusdraama Konflikti nousi heti ennätyslukemiin
MTV tavoitti marraskuussa 4,6 miljoonaa katsojaa tv-kanavilla ja MTV Katsomossa. MTV:n kanavien kaupallinen katseluosuus oli koko väestössä noin 50 %.
MAINOSTAMINEN
Total TV on paras tapa tavoittaa ja kasvaa – MTV:n uudistetut mainostuotteet vuodelle 2025
MTV:n vuoden 2025 tuotteistuksesta löytyy mainostaja- ja toimistokumppaneiden kasvun tueksi laajasti tavoittavia, tarkemmin kohdennettavia sekä aina vaikuttavia mainosratkaisuja laadukkaassa mediaympäristössä.
VAALIT
Kunta- ja aluevaalit 2025: MTV:n vaalimainonnan ratkaisut puolueille ja ehdokkaille
MTV:n vaalimainonnan ratkaisuilla puolueet tavoittavat laajasti ehdokkaita listoilleen ja ehdokkaat aktivoivat äänestäjiään vaaliuurnille.
KASVUSTUDIO
Kasvustudio Extra: Näin mainonnalla kasvatetaan liiketoimintaa kestävästi – vieraana markkinoinnin konsultti Peter Field
MTV:n Kasvustudiossa on vieraana brittiläinen, kansainvälisesti tunnettu markkinoinnin konsultti ja mainonnan vaikuttavuuden huippuasiantuntija Peter Field.
NIMITYS
Uusia ja tuttuja vahvistuksia MTV:n kaupallisen organisaation pöllöjengiin
Esko Felin ja Tuukka Koistinen ovat aloittaneet uusina asiakasvastaavina ja Iina Kalliomäki on palannut vanhempainvapaalta MTV:n mediamyyntiin. Ida Erholtz on tuore vahvistus Insight & Strategist -tiimiin, jota vetämään on nimitetty Nina Eriksson.
KATSELU
MTV:n monipuolinen syysohjelmisto starttasi upeasti – vahvuutena koko kansan ilmiöt
MTV:n kaupallinen katseluosuus parhaaseen katseluaikaan 15–64-vuotiaissa oli syyskuussa lähes puolet eli 48,6 %. Monipuolisesta ohjelmistosta kahdeksan ohjelmaa tavoitti syyskuussa yli miljoona katsojaa.
VINKIT
Strategi vinkkaa: Nämä kysymykset nousevat esiin mainonnan vuosisuunnittelusta – lue vinkit suunnittelun avuksi
Mainonnan vuosisuunnittelu on kriittinen osa liiketoiminnan menestystä kaikille mainostajille. Lue vinkit, miten tavoittaa mainonnalla omat kohderyhmät ja uusia asiakkaita, erottautua kilpailijoista ja kasvattaa brändin asemaa.
AJANKOHTAISTA
MTV ja Disney laajentavat yhteistyötään – STAR Channel, National Geographic sekä Disney+ osaksi MTV:n Total TV -mainostarjontaa
Yhteistyö paketoi kahden eri mediatalon laadukkaat ja bränditurvalliset sisällöt ja premium-mainosympäristöt entistä vahvemmaksi ja vaikuttavammaksi Total TV -mainostarjonnaksi.
KASVUPÄIVÄ
Muutos on mahdollisuus kasvuun, asiantuntijat muistuttivat MTV:n Kasvupäivässä
MTV:n Kasvupäivä tarjosi yritys-, liiketoiminta- ja markkinointijohdossa työskenteleville inspiraatiota kestävän kasvun johtamiseen muuttuvassa maailmassa.
VINKIT
Strategi vinkkaa: Kasvua loppuvuoteen parantamalla brändin asemaa kuluttajien mielissä
MTV:n strategi Veera Uotinen vinkkaa, millä keinoin päästä paremmin kuluttajien mieliin ostohetkellä ja luoda kasvua mainonnalla.
KASVUSTUDIO
Kasvustudio: Näin mainonnan huomaaminen vaikuttaa kasvuun – vieraana Teemu Suutari, OMD Finland
Mainonnan huomaaminen on aihe, josta nyt puhutaan. Mitä eri asioita tulee ottaa huomioon mainonnan suunnittelussa ja mediavalinnoissa, jotta mainonta huomataan ja että se vaikuttaa halutulla tavalla?
KASVUSTUDIO
Kasvustudio: Näin kuluttajat tavoitetaan tulevaisuudessa – vieraana Niklas Puschmann, GroupM
Matilda Viteli MTV:ltä ja Niklas Puschmann GroupM-mediatoimistosta katsovat vuoteen 2030 ja pohtivat, mikä tulee vaikuttamaan mainostajien mediavalintoihin muuttuvassa maailmassa.
KASVUSTUDIO
Kasvustudio: Näin vaikutetaan digitaalisesti toimivan yrityksen kasvuun – vieraana Ulla Koivula, Moi Mobiili
Lähes kaikki yritykset tekevät tänä päivänä liiketoimintaa myös digitaalisissa kanavissa. Matilda Viteli MTV:ltä ja Ulla Koivula Moi Mobiilista keskustelevat siitä, mitä jokainen digitaalisesti toimiva yritys tarvitsee menestyäkseen.
TUNNUSTUS
Catalyst Venturesin ja MTV:n tukema Rovio Pet Foods palkittiin Kasvaja-sertifikaatilla Varsinais-Suomen parhaana kasvuyrityksenä
Kauppalehti on myöntänyt Kasvaja-sertifikaatin Rovio Pet Foodsille tunnustuksena yrityksen vahvasta kasvusta ja menestyksekkäästä liiketoiminnasta.
TUTKIMUS
Kyselytutkimus selvitti, miten mainontaan suhtaudutaan eri videoalustoilla – suomalaiset luottavat mainontaan MTV:n medioissa
Tutkimus todensi, että MTV:llä mainonta kerää yleisesti hyvin kuluttajien huomion ja MTV:n mediat tarjoavat luotettavimman videoympäristön brändeille.
KATSELU
Jääkiekon MM-kisoja MTV:llä seurasi jälleen jättiyleisöt – yhteensä 3,7 miljoonaa suomalaista
Jääkiekon MM-kisat 2024 MTV:n kanavilla ja palveluissa tavoittivat kokonaisuudessaan 3,7 miljoonaa suomalaista – eli lähes 70 % koko väestöstä.
KASVUSTUDIO
Kasvustudio: Näin valitset oikeat kasvun mittarit – vieraana Katariina Uljas-Ahl, Dagmar
Tavoitteellinen markkinointi vaatii rinnalleen mittarit ja päätöksentekoa ohjaavaa dataa. Miten valita omalle yritykselle oikeat kasvun mittarit?
KASVUSTUDIO
Kasvustudio: Näin kasvuyritykset hakevat kasvua markkinoinnilla – vieraina Heli Hytönen, Kasvuryhmä ja Noora Tavares, Reima
Kasvustudiossa pääsemme kuulemaan, mikä on markkinoinnin rooli kasvuyritysten tavoitteiden saavuttamisessa, ja miten suomalainen lastenvaateyritys Reima hakee kasvua ulkomailta.
KASVUSTUDIO
Kasvustudio: Näin rakennetaan vahva brändi – vieraana Taimi Renvall, Valio
Vahvasta brändistä on tutkitusti hyötyä liiketoiminnalle. Brändin rakennuksessa ei kuitenkaan ole pikakaistaa menestykseen; miten saada sekä kuluttajat että yritysjohto sitoutumaan brändiin tänään ja tulevaisuudessa?
KASVUSTUDIO
Kasvustudio: Näin markkinointi valjastetaan luomaan kasvua käytännössä – vieraana Ossi Ahto
Mikä kasvun ajureista on paras valinta ohjastamaan juuri omaa yritystä kohti kasvua? MTV:n kaupallinen johtaja Sauli Asikainen sekä markkinoinnin strategi Ossi Ahto keskustelevat siitä, miten valjastaa markkinointi luomaan kasvua käytännössä.
KASVUSTUDIO
Kasvustudio: Näin brändistä luodaan tunnettu ja haluttu – vieraana Eka Ruola, Nitro Group
Nitro Groupin vastaava luova johtaja Eka Ruola on ollut rakentamassa lukuisia uusia brändejä tunnetuiksi ja tunnettuja brändejä halutuiksi. Miten se käytännössä tehdään?
TUTKIMUS
Kampanja-analyysi osoittaa, että tv-mainonta vaikuttaa selkeästi brändimittareihin
Tutkimus todensi muun muassa myös, mitkä mainonnan ominaisuudet korreloivat vahvimmin suhteessa mainonnan huomioarvoon sekä mitä tulisi huomioida mainonnassa, kun tavoitteena on vahvistaa brändin tunnettuutta.
KATSELU
MTV:llä vahva alkuvuosi 2024 – monipuolinen ohjelmisto tavoittaa suomalaiset
MTV:n tv-kanavat keräsivät lähes puolet viidentoista kaupallisen tv-kanavan katselusta alkuvuonna.
KATSELU
Suomalaiset valitsivat MTV:n sisällöt tänäkin syksynä – yhä useampi ohjelma tavoittaa yli miljoona katsojaa
MTV:n kanavat ja palvelut tavoittavat 2,6 miljoonaa suomalaista päivässä ja 4 miljoonaa suomalaista viikossa. MTV:n tv-kanavien kaupallinen katseluosuus oli syksyllä 49,5 %.
YHTEISTYÖ
MTV:n Liiga-lähetyksissä puretaan miesten syöpiin liittyviä tabuja
MTV löysi yhdessä Syöpäsäätiön ja Liigan kanssa hyvän yhteistyömallin, jonka kautta tavoitetaan suomalaiset miehet tärkeän asian äärelle.
AJANKOHTAISTA
MTV uudistaa Kaupallisen organisaationsa rakennetta vastaamaan muuttuneita asiakastarpeita ja mediamarkkinaa
Uudistettu organisaatio palvelee entistä monipuolisemmin erilaisia mainostajien ja toimistokumppaneiden tarpeita. Kaupallisen organisaation tehtävänä on varmistaa, että MTV on erinomainen kasvun kumppani asiakkailleen.
MAINOSTAMINEN
Valitse Total TV -näkyvyys kasvun ajuriksi – MTV:n hinnat vuodelle 2024
MTV:ltä löytyvät Suomen tavoittavimmat Total TV -tuotteet, jotka vahvistuvat uuden MTV Katsomon myötä entisestään.
KATSELU
MTV:n syysohjelmistolle upea vastaanotto - katseluosuus huippukorkealla
MTV:n suoratoistopalveluiden parissa käytetty aika on kasvanut edelleen ja MTV:n osuus kaupallisesta tv-katselusta on omaa luokkaansa, 58 %.
KASVU
MTV:n ensimmäinen Kasvupäivä keräsi yritys- ja markkinointijohtoa kasvun johtamisen äärelle
MTV:n Kasvupäivä tarjosi näkemystä ja inspiraatiota liiketoiminnan päätöksentekoon sekä kasvun vauhdittamiseen.
AJANKOHTAISTA
MTV luo uuden suoratoistopalvelun – C More ja MTV Katsomo yhdistyvät
Uusi MTV Katsomo palvelee jatkossakin mainostaja-asiakkaita sekä laajalla tavoittavuudella että kohdennetuilla ratkaisuilla.
KATSELU
Suomalaiset katsovat MTV:n sisältöjä aiempaa enemmän – neljä miljoonaa suomalaista katsoo MTV:n sisältöjä viikoittain
MTV on kasvattanut katseluaan sekä suoratoistopalveluissa että tv-kanavilla vuonna 2023 ainoana suomalaisena tv-toimijana.
NIMITYS
Pöllöjengin kaupallisessa joukossa tuoretta viisautta – esittelyssä Minna Andersson ja Riku Kalttonen
Pöllölaakson kaupallisessa organisaatiossa on jo kevään ajan ahkeroinut kaksi uutta nimeä suurasiakkuuksien ja mediatoimistoyhteistyön sekä urheilun kaupallisen tuottamisen parissa.
KATSELU
MTV:n suoratoistopalvelujen tavoittavuus uuteen ennätykseen
Jopa 1,1 miljoonaa eri katsojaa vietti toukokuussa aikaa MTV:n suoratoistopalveluiden, MTV Katsomon ja C Moren, äärellä.
KATSELU
Kiekkokuume iski tänäkin keväänä: jääkiekon MM-kisoja seurasi neljä miljoonaa suomalaista
Kanadan mestaruusjuhliin päättyneet jääkiekon MM-kisat keräsivät jälleen suomalaiset kiekkoelämysten äärelle.
TUTKIMUS
Kansainvälistä markkinointitutkimusta mainostajien kasvun tueksi – MTV sponsoroi Ehrenberg-Bass -instituuttia
Ehrenberg-Bass -instituutti toimii osana University of South Australiaa ja keskittyy tieteelliseen markkinointitutkimukseen.
KATSELU
MTV:n sisältöjen katselu jatkaa vahvaa kasvuaan: suoratoistopalvelut kasvun moottoreina
MTV:n kaupallinen katseluosuus nousi maalis-huhtikuussa ennätyskorkealle, ja kaikki katsotuimmat ohjelmat kaikissa genreistä löytyivät MTV3-kanavalta.
NIMITYS
MTV vahvistaa mediamyyntiään: Minna Andersson nimitetty vastaamaan mediatoimistoyhteistyöstä ja suurasiakkuuksista
Uudistuvan tiimin johdossa aloittaneella Minna Anderssonilla on monipuolinen ja kattava ura mediamyynnistä ja mediatoimistoista.
KATSELU
MTV:n katselu kasvoi alkuvuonna niin suoratoistopalveluissa kuin tv-kanavillakin
MTV on kasvattanut tv-katseluaan kuusi prosenttia edellisvuoden alkuun nähden. MTV Katsomon ja C Moren katselu kasvoi tammi-helmikuussa yli 50 %:lla edellisvuoden vastaavaan aikaan verrattuna.
TUTKIMUS
Kotimainen tutkimus: Hakuosuuksien kehitystä voi vahvistaa investoimalla mediamainontaan
Tutkimuksen perusteella tehokkaimmat mediakanavat, joissa mainostamalla kasvattaa hakuosuuksia pitkällä aikavälillä ovat televisio, radio ja online-video.
KATSELU
MTV vahvisti ykkösasemaansa kaupallisessa katselussa vuonna 2022 – MTV Katsomo kovassa kasvussa
MTV vahvisti osuuttaan tv:n katselusta jo viidettä vuotta peräkkäin ja MTV:n kaupallinen katseluosuus oli kirkkaasti ykkönen. MTV Katsomon käyttö kasvoi tarjonnan laajentuessa.
KATSELU
MTV kaupallisen tv:n katselun selkeä ykkönen marraskuussa – MTV Katsomo vahvassa kasvussa
MTV oli kaupallisen tv:n katselun selkeä ykkönen marraskuussa. FIFAn jalkapallon MM 2022 -kilpailuja on seurannut MTV:n tv-kanavilta ja MTV Katsomosta jo 3,2 miljoonaa suomalaista.
AJANKOHTAISTA
MTV kokoaa tunnetut sisältönsä yhtenäisen brändin alle
MTV haluaa jatkossa näkyä yhä vahvemmin ja selkeämmin sisältöjensä yhteydessä yhtenä MTV:nä katsojille ja mainostajille.
MAINOSTAMINEN
Mitä ensimmäiset Kasvukeissi-tunnustukset saaneille kuuluu nyt?
Kysyimme Bunge Finlandilta ja Sakalta, miten heidän liiketoiminnassaan on mennyt tunnustuksen saamisen jälkeen.
KATSELU
MTV:n syksyn katselu jatkuu vahvana – MTV Katsomon tavoittavuus huipussaan
Syyskuussa suomalaiset käyttivät kaupallisten tv-kanavien katseluajasta lähes puolet MTV:n kanavien parissa. MTV Katsomon tavoittavuus puolestaan kipusi ennätyslukemiin.
NIMITYS
MTV Oy on nimittänyt Sauli Asikaisen B2B-myynti ja -markkinointi -yksikön johtajaksi ja MTV:n johtoryhmän jäseneksi
Uudessa tehtävässään Sauli Asikainen johtaa MTV:n B2B-toimintoja.
NIMITYS
MTV:n mediamyynti on saanut vahvistusta syksyyn uusista pöllöjengiläisistä
Pöllön lentoa vahvistamassa on jälleen uusia kykyjä - lue heistä lisää!
KATSELU
MTV:n ohjelmasyksy käynnistyi näyttävästi – ennätyslukemia MTV Katsomossa ja MTV:n tv-kanavilla
Elokuu oli sekä MTV:n tv-kanavien että maksuttoman suoratoiston puolella superkuukausi. MTV:n tv-kanavien katseluosuus oli elokuussa korkein yhteentoista vuoteen. MTV Katsomossa oli niin ikään merkittävä kasvukuukausi.
HAASTATTELU
MTV:n Channels & Digital Consumption -tiimin tehtävänä on rakentaa laajaa tavoittavuutta ja monipuolisia ohjelmistoja kulutus- ja katselutavasta riippumatta
Uuden tiimin työ näkyy mainostaja-asiakkaille entistä monipuolisempana ohjelmistona, jossa yhdistyvät niin isot koko kansan katseet keräävät must see-ohjelmat kuin pienempiä kohderyhmiä kiinnostavat sisällöt.
NIMITYS
Pöllölaakson mediamyynnissä parvi uusia untuvikkoja sekä vanhoja tuttuja tuoreissa tehtävissä
Tutustu tuoreisiin pöllöjengiläisiin ja vanhojen konkareiden uusiin kuvioihin!
KATSELU
Yli 81 % suomalaisista seurasi MM-jääkiekon kotikisoja MTV3:lta ja C Moresta
Leijonien matkaa turnauksen aikana seurasi kotikatsomoissa lähes 4,4 miljoonaa katsojaa.
AJANKOHTAISTA
MTV kuunteli katsojiaan – mtv-palvelu on nyt MTV Katsomo
Bränditutkimusten mukaan MTV Katsomo -brändi on vetovoimainen eri katsojaryhmissä. Nimenmuutoksen ohella myös palvelun ulkoasu uudistui.
KATSELU
MTV:n Total TV -asema yhä vahvemmassa iskussa: perinteisen tv:n rinnalla suomalaiset katsovat ohjelmia yhä enemmän mtv-palvelusta
Suomen johtava kaupallinen tv-yhtiö MTV Oy oli selvästi katsotuin kaupallinen tv-yhtiö myös tämän vuoden huhtikuussa. Tv-kanavien vahvan katselun rinnalla MTV:n maksuttoman suoratoistopalvelun käyttö on kasvanut hienosti.
HAASTATTELU
”Media- ja markkinointikenttä voisi ottaa aktiivisempaa roolia suurten haasteiden ratkaisemisessa”
MTV:n 65. juhlavuosi on hyvä ajankohta katsoa suomalaisen markkinointikentän historiaan, nykypäivään ja tulevaisuuteen. Haastattelussa Sari Haavisto, joka on tutkinut väitöskirjassaan suomalaisten mainos- ja mediatoimistojen historiaa.
KATSELU
MTV:llä ennätyksellisen korkea katseluosuus
MTV:n mainosrahoitteiset kanavat tavoittivat maaliskuussa päivittäin puolet suomalaisista. mtv-palvelun parissa vietetty aika lähes kaksinkertaistui viime vuoden maaliskuusta.
KATSELU
MTV vahvisti entisestään asemaansa Suomen johtavana kaupallisena tv-yhtiönä vuonna 2021
MTV oli katsotuin kaupallinen tv-yhtiö kaikkina kuukausina. TV-kanavista tavoittavin oli edelleen MTV3, jota katsoi 3,6 miljoonaa suomalaisista viikoittain.
KATSELU
Marraskuussa MTV kasvatti etumatkaansa muihin kaupallisiin tv-yhtiöihin
Monipuolinen ja vahva sisältötarjonta, koko kansan suuret ilmiöohjelmat ja perheiden katselu vauhdittivat katselua.
YHTEISTYÖ
MTV ja Yle tuovat yhteistyössä FIFAn jalkapallon MM 2022 -kilpailut suomalaisten katsottavaksi – MTV näyttää suorana 22 ottelua
Miesten jalkapallon MM-kilpailut ovat yksi maailman seuratuimmista urheilutapahtumista. MTV:llä nähtävät ottelut tarjoavat upeita mahdollisuuksia mainostaja-asiakkaille.
KATSELU
Suomen johtava kaupallinen tv-yhtiö MTV tavoitti syyskuussa viikoittain 4,14 miljoonaa suomalaista ohjelmillaan
MTV:n tv-kanavien kaupallinen katseluosuus oli yli 47 %. MTV otti edelleen osuutta muilta kaupallisilta tv-yhtiöiltä.
NIMITYS
MTV:n ja mediatoimistojen kumppanuus entistä vahvemmaksi uusilla pöllöjengiläisillä
Heidi Vuorion ja Tommi Partasen tehtävänä on varmistaa, että yhteistyö mediatoimistojen kanssa sujuu saumattomasti.
KATSELU
MTV:n Superviikko starttasi näkyvästi syksyn ohjelmiston
MTV3-kanavalla oli kaupallisten kanavien katsotuimmat ohjelmat viikon jokaisena päivänä, ja katsojille maksuton mtv-palvelu rikkoi vuoden katseluviikkoennätyksensä.
TUTKIMUS
Suomalainen tutkimus paljastaa huomattavat erot mainonnan hyödyissä, eri mediaryhmissä – Total TV -mainonta vauhdittaa yritysten kasvua eniten
MTV Oy ja Dagmar selvittivät laajalla tutkimuksella, miten nykypäivän mainosmediat vauhdittavat suomalaisyritysten kasvua.
AJANKOHTAISTA
MTV vauhdittaa yritysten kasvua massamedian voimalla – tavoitteena uuden mediarahastoyhtiön kanssa suomalaiset menestystarinat
Kotimainen mediarahastoyhtiö Nordic Ventures keskittyy MTV:n kanssa erityisesti kuluttajaliiketoimintaa harjoittaviin kasvuyrityksiin, jotka tarvitsevat apua tuotteen tai innovaation saattamisessa suuren yleisön tietoisuuteen.
KATSELU
Hieno katselukevät – MTV kasvatti ainoana tv-yhtiönä katseluaan koko väestössä tammi–toukokuussa
MTV on ollut myös kaupallisten tv-yhtiöiden ykkönen kaikissa ohjelmagenreissä tämän kevään aikana.
AJANKOHTAISTA
MTV:n mainosmyynnissä uusi aikakausi – myynnin rakenne ja tiimit uusiksi
"Mainostaja-asiakkaiden kasvun tukemiseksi tarvitaan näkyviä tekoja”, taustoittaa MTV:n toimitusjohtaja Johannes Leppänen.
KATSELU
MTV oli huhtikuussa katsotuin kaupallinen tv-yhtiö
MTV:n hyvän mielen viihdeohjelma Suurmestari oli huhtikuussa kaupallisten tv-yhtiöiden katsotuin ohjelma.
KATSELU
MTV:n ohjelmien parissa viihdyttiin myös maaliskuussa – MTV:n kaupallinen katseluosuus oli lähes 44 %
Myös mtv-suoratoistopalvelun tavoittavuus on noussut selvästi: maaliskuussa mtv-palvelua käytti yhteensä lähes 1,3 miljoonaa suomalaista.
KATSELU
Helmikuussa tv:tä katsottiin ahkerasti – MTV3:lle kolmannes kaupallisten kanavien katselusta parhaaseen katseluaikaan
Suomalaiset viettivät helmikuussa MTV:n tarjonnan parissa keskimäärin 44 minuuttia vuorokaudessa. Suomen johtavan kaupallisen tv-yhtiön MTV:n kaupallinen katseluosuus oli 43,7 %.
NIMITYS
MTV nimitti uuden johtoryhmän vauhdittamaan uutta strategiaa
MTV keskittyy uuden strategiansa myötä yhä vahvemmin Total TV -mainosratkaisujen, tv-kanavien, sisältöjen sekä maksuttoman mtv-palvelun (mtv.fi, mtv-sovellus) kehittämiseen.
MARKKINOINTI
”Markkinoijan tulee käynnistää ajattelumallinsa uudelleen” − MTV:n seminaarissa kuultiin, miten ottaa massit irti mediasta
Kansainvälisen markkinoinnin huippunimet haastoivat markkinointipäättäjiä miettimään, mistä kasvu syntyy ja millä reseptillä brändi menestyy. Lue yhteenveto keynote-puheenvuoroista.
KATSELU
MTV:n vahva startti vuoteen 2021: MTV3 kasvatti eroa muihin kaupallisiin kanaviin ja Sub kasvoi viidenneksen
MTV kasvoi tv-yhtiöistä vahvimmin, ja MTV:n kaupallinen katseluosuus nousi yli 46 prosenttiin. MTV3 oli tammikuun katsotuin kaupallinen kanava.
KATSELU
Katselun menestysvuosi 2020: MTV oli katsotuin kaupallinen tv-yhtiö kaikkina kuukausina
MTV oli katsotuin kaupallinen yhtiö vuoden 2020 kaikkina kuukausina. MTV3-kanava tavoitti eniten suomalaisia viikossa, ja 15 ohjelman kokonaiskeskikatsojamäärä kohosi yli miljoonan.
DIGI
Mtv-palvelussa edessä kasvun vuosi 2021
Viihdettä ja uutisia kulutetaan yhä enemmän digitaalisessa muodossa, yhä useammalla eri alustalla. Vuonna 2021 mtv-videopalvelua kehitetään uudella vaihteella.
BLOGI
Suuntaviivoja MTV:n sisällöille 2021
MTV:n sisältöjohtaja Iina Eloranta valottaa MTV:n vuoden 2021 sisällöllisiä vahvuuksia ja panostuksia.
MAINOSTAMINEN
Miten tehdään hyvä TV- tai videomainos? Lataa opas videomainonnan suunnitteluun
TV- ja videomainonnan rautaiset ammattilaiset ympäri Suomen jakavat näkemyksiään, minkälainen on hyvä mainos ja miten mainostuotanto tehdään kustannustehokkaasti.
KATSELU
MTV:n kotimaiset ohjelmat huippuvedossa – erityisesti suoria lähetyksiä katsottiin lokakuussa
Lokakuussa MTV:n tarjonnan parissa vietettiin yli 10 % enemmän aikaa kuin edellisvuoden lokakuussa. Erityisesti katsojia kiinnostivat lokakuussa kotimaiset live-ohjelmat.
MAINOSTAMINEN
Liiga-huuma kasvaa – tavoita intohimoiset kannattajat MTV:n ja Telian kanavilla
Yhteistyökumppaneille räätälöidään juuri asiakkaan tarpeita vastaava kokonaisuus monimediallisen ratkaisun avulla.
TUTKIMUS
MTV selvitti suomalaisten kulutustapoja poikkeusaikana ja aikeita sen jälkeen: vain alle 10 % uskoo vähentävänsä kulutustaan poikkeusajan jälkeen
MTV selvitti suomalaisten suhtautumista omiin kulutustapoihin. Yli 40 % kyselyyn vastanneista uskoo, ettei kulutustavat muutu heidän kohdallaan poikkeusajan jälkeen.