MTV:n ajankohtaisia tiedotteita, tutkimuksia, haastatteluja ja muita uutisia mainostaja- ja mediatoimistoasiakkaillemme.
Miten tehdään hyvä TV- tai videomainos? Lataa opas videomainonnan suunnitteluun
TV- ja videomainonnan rautaiset ammattilaiset ympäri Suomen jakavat näkemyksiään, minkälainen on hyvä mainos ja miten mainostuotanto tehdään kustannustehokkaasti.
Katselun menestysvuosi 2020: MTV oli katsotuin kaupallinen tv-yhtiö kaikkina kuukausina
MTV oli katsotuin kaupallinen yhtiö vuoden 2020 kaikkina kuukausina. MTV3-kanava tavoitti eniten suomalaisia viikossa, ja 15 ohjelman kokonaiskeskikatsojamäärä kohosi yli miljoonan.
Kuntavaalit 2021: MTV:n vaalimainonnan ratkaisut puolueille ja ehdokkaille
Suomessa käydään kuntavaalit keväällä 2021. Tavoita potentiaaliset kuntavaaliehdokkaat sekä äänestäjät MTV:n alueellisella mainonnalla TV:ssä ja digissä.
Mtv-palvelussa edessä kasvun vuosi 2021
Viihdettä ja uutisia kulutetaan yhä enemmän digitaalisessa muodossa, yhä useammalla eri alustalla. Vuonna 2021 mtv-videopalvelua kehitetään uudella vaihteella.
Suuntaviivoja MTV:n sisällöille 2021
MTV:n sisältöjohtaja Iina Eloranta valottaa MTV:n vuoden 2021 sisällöllisiä vahvuuksia ja panostuksia.
MTV:n kotimaiset ohjelmat huippuvedossa – erityisesti suoria lähetyksiä katsottiin lokakuussa
Lokakuussa MTV:n tarjonnan parissa vietettiin yli 10 % enemmän aikaa kuin edellisvuoden lokakuussa. Erityisesti katsojia kiinnostivat lokakuussa kotimaiset live-ohjelmat.
Lataa opas: Miten markkinoinnilla luodaan kasvua?
MarkkinointiKollektiivin ja MTV:n koostamassa KASVU-oppaassa käydään läpi, minkälainen rooli markkinoinnilla on suomalaisissa yrityksissä, tarjotaan kasvua tukevia vinkkejä sekä tutustutaan asiakastarinoihin markkinoinnin onnistumisista.
Liiga-huuma kasvaa – tavoita intohimoiset kannattajat MTV:n ja Telian kanavilla
Yhteistyökumppaneille räätälöidään juuri asiakkaan tarpeita vastaava kokonaisuus monimediallisen ratkaisun avulla.
Lataa Uuden mainostajan opas!
Lataa ilmainen Uuden mainostajan opas, josta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin mainostamisesta.
MTV selvitti suomalaisten kulutustapoja poikkeusaikana ja aikeita sen jälkeen: vain alle 10 % uskoo vähentävänsä kulutustaan poikkeusajan jälkeen
MTV selvitti suomalaisten suhtautumista omiin kulutustapoihin. Yli 40 % kyselyyn vastanneista uskoo, ettei kulutustavat muutu heidän kohdallaan poikkeusajan jälkeen.
Yrittäjä! Kasvata myyntiä helposti ja tehokkaasti
MTV tarjoaa monipuoliset aluemainonnan mahdollisuudet kasvattaa yrityksesi tunnettuutta ja myyntiä. Haluamme auttaa sinua tavoittamaan asiakkaasi ja saavuttamaan tavoitteesi helposti, tehokkaasti ja edullisesti.