MTV:n ajankohtaisia tiedotteita, tutkimuksia, haastatteluja ja muita uutisia mainostaja- ja mediatoimistoasiakkaillemme.
”Markkinoijan tulee käynnistää ajattelumallinsa uudelleen” − MTV:n seminaarissa kuultiin, miten ottaa massit irti mediasta
Kansainvälisen markkinoinnin huippunimet haastoivat markkinointipäättäjiä miettimään, mistä kasvu syntyy ja millä reseptillä brändi menestyy. Lue yhteenveto keynote-puheenvuoroista.
MTV:n vahva startti vuoteen 2021: MTV3 kasvatti eroa muihin kaupallisiin kanaviin ja Sub kasvoi viidenneksen
MTV kasvoi tv-yhtiöistä vahvimmin, ja MTV:n kaupallinen katseluosuus nousi yli 46 prosenttiin. MTV3 oli tammikuun katsotuin kaupallinen kanava.
Kuntavaalit 2021: MTV:n vaalimainonnan ratkaisut puolueille ja ehdokkaille
Suomessa käydään kuntavaalit keväällä 2021. Tavoita potentiaaliset kuntavaaliehdokkaat sekä äänestäjät MTV:n alueellisella mainonnalla TV:ssä ja digissä.
Sopiiko tv-mainonta pienelle mainostajalle?
Leppäkosken Energia Oy:n asiakkuuspäällikkö Anna-Mari Nyyssönen haluaisi tietää, että hyötyvätkö tv-mainonnasta eniten isot mainostajat vai sopiiko tv-mainonta pienemmällekin toimijalle, joka haluaa viestiä taktisesti?
Miksi tv-mainonta on niin kallista?
Vitabalansin Brand Manager Mia Saarinen menee suoraan asiaan ja esittää usein esiin nousevan kysymyksen: Miksi tv-mainonta on niin kallista?
Miksi tv-mainonnan mittaaminen on niin vaikeaa?
Hammarin Sähkön toimitusjohtaja Kristina Fredriksson kommentoi, että jos tekee kampanjan digikanavissa tai sosiaalisessa mediassa, näkee kampanjan tulokset heti. Mutta miksi tv-mainonnan mittaaminen ja tulosten saaminen on niin paljon vaikeampaa?
Katsooko kukaan enää televisiota?
Tampereen Sähkölaitoksen markkinoinnista ja viestinnästä vastaava johtaja Pertti Suuripää heittää asiantuntijoillemme yleisen ja kiperän kysymyksen: Katsooko kukaan enää televisiota?
Kannattaako haastavina aikoina mainostaa?
Autokonserni Pörhön markkinointipäällikkö Juha Huovinen kysyy ajankohtaisen kysymyksen: Korona-tilanteen jatkuessa ja tulevaisuuden näyttäessä epävarmalta, kannattaako nyt tai ylipäätään haastavina aikoina mainostaa?
Mihin tarvitaan tv-mainontaa, kun digistä saan kiinni, kenet haluan?
Sunborn Groupin myynti- ja markkinointijohtaja Joni Hakkarainen kysyy, mihin tarvitaan tv-mainontaa, kun kohdistetulla digimainonnalla saadaan kiinni juuri kenet halutaan?
Katselun menestysvuosi 2020: MTV oli katsotuin kaupallinen tv-yhtiö kaikkina kuukausina
MTV oli katsotuin kaupallinen yhtiö vuoden 2020 kaikkina kuukausina. MTV3-kanava tavoitti eniten suomalaisia viikossa, ja 15 ohjelman kokonaiskeskikatsojamäärä kohosi yli miljoonan.
Mtv-palvelussa edessä kasvun vuosi 2021
Viihdettä ja uutisia kulutetaan yhä enemmän digitaalisessa muodossa, yhä useammalla eri alustalla. Vuonna 2021 mtv-videopalvelua kehitetään uudella vaihteella.
Suuntaviivoja MTV:n sisällöille 2021
MTV:n sisältöjohtaja Iina Eloranta valottaa MTV:n vuoden 2021 sisällöllisiä vahvuuksia ja panostuksia.
Miten tehdään hyvä TV- tai videomainos? Lataa opas videomainonnan suunnitteluun
TV- ja videomainonnan rautaiset ammattilaiset ympäri Suomen jakavat näkemyksiään, minkälainen on hyvä mainos ja miten mainostuotanto tehdään kustannustehokkaasti.
MTV:n kotimaiset ohjelmat huippuvedossa – erityisesti suoria lähetyksiä katsottiin lokakuussa
Lokakuussa MTV:n tarjonnan parissa vietettiin yli 10 % enemmän aikaa kuin edellisvuoden lokakuussa. Erityisesti katsojia kiinnostivat lokakuussa kotimaiset live-ohjelmat.
Lataa opas: Miten markkinoinnilla luodaan kasvua?
MarkkinointiKollektiivin ja MTV:n koostamassa KASVU-oppaassa käydään läpi, minkälainen rooli markkinoinnilla on suomalaisissa yrityksissä, tarjotaan kasvua tukevia vinkkejä sekä tutustutaan asiakastarinoihin markkinoinnin onnistumisista.
Liiga-huuma kasvaa – tavoita intohimoiset kannattajat MTV:n ja Telian kanavilla
Yhteistyökumppaneille räätälöidään juuri asiakkaan tarpeita vastaava kokonaisuus monimediallisen ratkaisun avulla.
Lataa Uuden mainostajan opas!
Lataa ilmainen Uuden mainostajan opas, josta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin mainostamisesta.
MTV selvitti suomalaisten kulutustapoja poikkeusaikana ja aikeita sen jälkeen: vain alle 10 % uskoo vähentävänsä kulutustaan poikkeusajan jälkeen
MTV selvitti suomalaisten suhtautumista omiin kulutustapoihin. Yli 40 % kyselyyn vastanneista uskoo, ettei kulutustavat muutu heidän kohdallaan poikkeusajan jälkeen.
Yrittäjä! Kasvata myyntiä helposti ja tehokkaasti
MTV tarjoaa monipuoliset aluemainonnan mahdollisuudet kasvattaa yrityksesi tunnettuutta ja myyntiä. Haluamme auttaa sinua tavoittamaan asiakkaasi ja saavuttamaan tavoitteesi helposti, tehokkaasti ja edullisesti.